GTST ... <niets zeggen anders spoiler>

Wat een onzin…als ik wicked wil zien ga ik wel kijken…zonde van t half uur gtst. :wall:

Ja ik weet dat Ferry/Lucas nu in Wicked speelt, maar dan nog heeft dat niets met GTST te maken. En een half uur lang van dit vind ik al helemaal irritant. Ã?ls er dan reclame moet, doe dit dat ff snel, niet het complete half uur GTST overnemen. :roll: Het heeft geen bal met GTST te maken. Vind er niks aan…

aaaaah Edwin :inlove:

Wel cool om Edwin weer te zien, maar kan niet wachten op de aflevering van maandag. Dit vind ik niks

Vond het een stomme aflevering :wall:

Phfff :thumbdown:

Maar lucas mag er niet uit hoor!! Naar welke oorlellen moet ik dan kijken?

Gut, dit zou voor mij een reden zijn NIET naar Wicked te gaan. Hoe ‘desperate’ moeten ze wel niet zijn? Verkoop vast voor geen meter, anders zink je niet zo laag…

Kom er net achter dat manlief na het zien van gtst kaarten heeft besteld voor wicked als verrassing! Echt super!

Oké on-topic: wat fijn om Edwin weer te zien, vond het zo jammer dat hij eruit was…

Zijn er toch mensen ingetrapt :mrgreen:

haha nee hoor veel plezier!

Manlief eerder dan ik… Dat zegt iets haha

Bedankt!

Leuk toch zo’n verrassing :inlove:

hier gebeurt dat niet, hub liep harder weg als ik bij de tv vandaan :lol:

Hahahaha die dacht ook wasda voor een enge groene waas hahaha

Ik vond het juist heel erg mooi…

Love Wicked :inlove:

(zeker omdat we dezelfde achternaam hebben)

Het was ook een super aflevering werd er helemaal in gezogen… Vond het ook mooie shots met Edwin en die ijzeren pop die zo over de schouders mee keek! Maandag nog een keer kijken en opnemen… Was te mooi!

Ik heb een week gemist. Wat is er gebeurt? Edwin terug? Ik heb alleen nog gezien dat Lucas kaarten kreeg voor Wicked van Edwin.

ik vond het ook best een geinige aflevering… het is een keer wat anders dachten wij zo… en leuk om edwin weer even te zien… en het vervolg verhaal over bilan enz… ben benieuwd hoe dat uyit gaat pakken

Ik vond het echt een heel vreemde aflevering.

Oke, de nieuwe verhaallijn rond Bilal en Lucas kan best leuk worden, maar vond het erg raar om de musical Wicked voor zo’n aflevering te gebruiken.

Vond Wicked overigens echt een geweldige musical :inlove: aanrader om naartoe te gaan! :thumbup:

Dit was echt zo’n aflevering er even tussen door vond ik. Die van maandag gaat gewoon weer verder van donderdag met extra van vrijdag betreffende Lucas en Bilal

Van wie Zou Tim een kind zijn ??

- Markus Sanders komt terug met een dochter Kimberley… speculaties zouden kunnen zijn, Tim is Kimberley… :shock:

weer een nieuwe sanders in het spel…

• Of Tim is ook een zoon van Gwenn en Markus ?

• Of zou Noud verliefd worden op Kimberley ?

Lucas vind weer zijn ware liefde…

Bilal gooit zijn haren los…???

(Bing gaat in de cliffhanger dood?? )

Maandag tot vrijdag…

Maandag 2 juli:

Sjors komst uit Zwitserland zorgt voor opschudding en onzekerheid. Jack eist van Bing dat hij opbiecht wat er tijdens Sjors’ afwezigheid is gebeurd. Lucas vindt dat Bilal hem absurde adviezen geeft. Janine wil Ludo ervan overtuigen dat zijn geloof in Maxime nergens op slaat.

Dinsdag 3 juli:

Nina doet een uiterste poging om het vertrouwen van Noud terug te winnen. Lorena wordt woest als ze hoort wat Jack gedaan heeft. Bing zit klem tussen Sjors en Aysen. Laura beschuldigt Mike ervan dat hij Noud diep ongelukkig maakt.

Woensdag 4 juli:

Het valt Bilal op dat Nuran zich vreemd gedraagt als Rik in de buurt is. Sjoerd krijgt het idee dat Rikki een oogje heeft op Tim, waarna Rikki’s reactie het er niet beter op maakt. Kunnen Noud en Nina het nog bijleggen als ze elkaar fouten uit het verleden verwijten?

Donderdag 5 juli:

Jack zet Sjors emotioneel onder druk. Nuran weet dat ze veel te ver is gegaan en hoopt met excuses Riks sympathie terug te winnen. In een gevaarlijke situatie krijgt Lucas hulp van Bilal. Lorena vraagt Jack mee naar Australië.

Vrijdag 6 juli Zomercliffhanger:

Eindelijk is het dan echt zover: Ludo en Janine gaan trouwen, hun huwelijk word in kleine kring gevierd, maar Bilal weet zich toch naar binnen te dringen omdat hij iets heel belangrijks tegen Lucas moet zeggen. Bing zweert wraak als Jack hem bij Sjors weghoudt. Vlak voordat Lorena vertrekt stelt ze een ultimatum aan Jack. Sjors is getuige van een zeer ernstig en naar voorval en Tim doet een schokkende onthulling.

De aflevering van vrijdag was vast en zeker eenopvulling omdat ze anders niet goed uit komen met de cliffhangher

Jeetje dat is vrijdag alweer zover

Tijd gaat snel