Wie is denk jullie momenteel de hoofd sponsor van GTST?
Kan aan mij liggen,maar bij elke scene, elke dag als De Koning in de scene zit, hoor ik hetzelfde rot liedje…alsof ze niets anders mee draaien. Hoe doorzichtig…
:oops: geen idee ga vanavond extra opletten op het muziek is mij nog niet opgevallen :shifty:
Wie is denk jullie momenteel de hoofd sponsor van GTST?
Kan aan mij liggen,maar bij elke scene, elke dag als De Koning in de scene zit, hoor ik hetzelfde rot liedje…alsof ze niets anders mee draaien. Hoe doorzichtig…
:oops: geen idee ga vanavond extra opletten op het muziek is mij nog niet opgevallen :shifty:
Ben benieuwd, de laatste 2 dagen, misschien 3, in ieder geval wel…
Ik lees dit net op hyves : Vanavond zal de 4500ste en tevens de laatste aflevering van dit seizoen uitgezonden worden. Een spannende, explosieve aflevering met een dubbele ontknoping en een dramatische cliffhanger rondom de familie Sanders.
Zo te zien is 6 juli de laatste aflevering van dit seizoen
Cliffhanger Zeker is dat deze aflevering het hoogtepunt is van alweer het 22ste seizoen van Goede tijden, slechte tijden. Voorlopig dan, want op 6 juli worden kijkers getrakteerd op de zomercliffhanger.
De zomercliffhanger van Goede Tijden Slechte Tijden zal op 13 juli 2012 plaatsvinden. Vrijdag de dertiende dus. Dat kan alleen maar een spannende cliffhanger worden.
Ik lees dit net op hyves : Vanavond zal de 4500ste en tevens de laatste aflevering van dit seizoen uitgezonden worden. Een spannende, explosieve aflevering met een dubbele ontknoping en een dramatische cliffhanger rondom de familie Sanders.
Vanavond de 4500e aflevering… Het wordt heel spannend! Dit is NIET het einde van het seizoen, want hierna kun je nog 5 weken genieten van GTST, tot de cliffhanger op 6 juli!