GTST ... <niets zeggen anders spoiler>

@mandy_d. wrote:

Wie is denk jullie momenteel de hoofd sponsor van GTST?

Kan aan mij liggen,maar bij elke scene, elke dag als De Koning in de scene zit, hoor ik hetzelfde rot liedje…alsof ze niets anders mee draaien. Hoe doorzichtig…

:oops: geen idee ga vanavond extra opletten op het muziek is mij nog niet opgevallen :shifty:

@Angel & L.O.S wrote:

@mandy_d. wrote:
Wie is denk jullie momenteel de hoofd sponsor van GTST?

Kan aan mij liggen,maar bij elke scene, elke dag als De Koning in de scene zit, hoor ik hetzelfde rot liedje…alsof ze niets anders mee draaien. Hoe doorzichtig…

:oops: geen idee ga vanavond extra opletten op het muziek is mij nog niet opgevallen :shifty:

Ben benieuwd, de laatste 2 dagen, misschien 3, in ieder geval wel…

Inderdaad telkens YesR, Wolter Kroes en Ernst Daniel Smid. Beetje sluikreclame :wink:

Oh van de C1000 reclame met die wat zijn het oranje voetbal gedrochtjes

toch eens gaan opletten is mij gewoon echt niet opgevallen :oops:

@Pattycoat wrote:

Inderdaad telkens YesR, Wolter Kroes en Ernst Daniel Smid. Beetje sluikreclame :wink:

Yep…bij elke take, op steeds een ander moment op de ‘dag’, is een beetje too much…

@Pattycoat wrote:

Heb de uitzending van vanavond al gezien, maar had zomaar de laatste aflevering van het seizoen kunnen zijn :shock:

Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik er helemaal vanuit ging dat er vanaf volgende week geen gtst meer was :oops:

Precies wat ik dacht toen ik die aflevering keek.

@Pattycoat wrote:

Heb de uitzending van vanavond al gezien, maar had zomaar de laatste aflevering van het seizoen kunnen zijn :shock:

Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik er helemaal vanuit ging dat er vanaf volgende week geen gtst meer was :oops:

Precies wat ik dacht toen ik die aflevering keek.

Ik dacht ook dat dit de laatste zou zijn, maar zag in de tvgids dat t volgende week gewoonverder gaat… vreemd! Nou ja ben benieuwd.

Ik dacht ook dat dit de laatste zou zijn, maar zag in de tvgids dat t volgende week gewoonverder gaat… vreemd! Nou ja ben benieuwd.

Gelukkig. Ik dacht al dat ik de enige was… Dan ben ik benieuwd hoe het seizoen dan eindigt :think:

ja idd erg spannend vanavond!! En muziek was mij ook nog niet opgevallen

Er zijn toch extra cliffhangers omdat het aflevering 4500 ofzoiets is zoiets zag ik bij boulevard

Ik lees dit net op hyves : Vanavond zal de 4500ste en tevens de laatste aflevering van dit seizoen uitgezonden worden. Een spannende, explosieve aflevering met een dubbele ontknoping en een dramatische cliffhanger rondom de familie Sanders.

:think:

Zo te zien is 6 juli de laatste aflevering van dit seizoen

Cliffhanger Zeker is dat deze aflevering het hoogtepunt is van alweer het 22ste seizoen van Goede tijden, slechte tijden. Voorlopig dan, want op 6 juli worden kijkers getrakteerd op de zomercliffhanger.

staat in tvgids (op internet)

Ik vind op de site van de gtst fanclub::

De zomercliffhanger van Goede Tijden Slechte Tijden zal op 13 juli 2012 plaatsvinden. Vrijdag de dertiende dus. Dat kan alleen maar een spannende cliffhanger worden.

@esmie wrote:

Ik lees dit net op hyves : Vanavond zal de 4500ste en tevens de laatste aflevering van dit seizoen uitgezonden worden. Een spannende, explosieve aflevering met een dubbele ontknoping en een dramatische cliffhanger rondom de familie Sanders.

:think:

Na mijn weten klopt dit niet

Ivm het EK kan ik me voorstellen dat het seizoen wel eindigt nu.

Als t de cliffhanger was hadden we de melding gehad.

Op fb van gtst

GTST

8 uur geleden

Vanavond de 4500e aflevering… Het wordt heel spannend! Dit is NIET het einde van het seizoen, want hierna kun je nog 5 weken genieten van GTST, tot de cliffhanger op 6 juli!

Maandag is er gewoon weer een aflevering :mrgreen: