GTST aapt NA!!!!

Ik kijk al vanaf het begin Goede Tijden, Slechte Tijden. Tot grote tevredenheid…

Maar sinds we 5 jaar geleden bij mijn schoonmoeder hebben gewoont, volg ik nu ook As The World Turns…



En nou zag ik net op GTST een scene en precies hetzelfde is vorige maand in ATWT gebeurd…



Vind het wel jammer, dat ze nu echt vehaallijnen gaan “stelen”…

tja… kan me er geloof ik niet druk over maken.



naar mijn idee zijn veel soaps toch vaak hetzelfde…



ben niet anti-soap hoor! ik kijk graag

ik kijk altijd gtst al jaren maar goed het word nu wel saai hoor jeetje en dan ook al een verhaallijn gaan pikken :roll:

vind het altijd nog wel leuk om naar te kijken maar word allemaal wel wat eentonig

Dan is het maar goed dat ik al anderhalve maand geen ATWT meer heb

gekeken :mrgreen:

Ze bedenken echt niet minder dan een maand van te voren de verhaallijn hoor…Wat nu op tv is, is al minstens een half tot een heel jaar geleden bedacht.

Maar we lopen toch twee jaar achter bij de ATWT afleveringen in America - alle tijd voor wat bedrijfsspionage lijkt mij :mrgreen:

Sowieso nemen ze de scenes ongeveer 6 weken van te voren op.



Dus als dezelfde scene een maand terug op tv was kunnen ze niet afgekeken hebben. Iig niet van toen op tv, dan moeten ze al véél eerder hebben rond gesnuffeld.



Maar ik zei al: wedden dattie nog leeft?

En ja hoor :silenced: hoe voorspelbaar :wall:

@Bella wrote:

Maar we lopen toch twee jaar achter bij de ATWT afleveringen in America - alle tijd voor wat bedrijfsspionage lijkt mij :mrgreen:




PESIES!



Maar zou me er niet druk om maken…

kan me daar echt neit druk om maken :mrgreen:



kijk ze geen van beide HAHAHA

Wat apen ze na dan?

Volgens mij aapt gtst zichzelf ook wel na hoor, na al die tijd.

Hoe vaak ik in de serie al niet gewoon precies dezelfde verhaallijn van tig jaar geleden ben tegengekomen. Dat ik me werkelijk zat af te vragen, is dit een dejavu?!

Maar goed, ik ben alweer een paar jaar afgehaakt! :mrgreen: Kan me er ook niet druk om maken :lol:

precies wat ik d8 gisteren :mrgreen:

Is niet de eerste keer dat ze iets doen wat er op lijkt. In ATWT heeft Lily een tijd een dubbele rol gespeeld, op dat moment kwam ook Janine in GTST met een dubbele rol. Ik vind ATWT echt de betere soap. Maar ook GTST kijk ik wel eens.

wij zaten gisteren ook al raar te kijken naar gtst :o

Ja ik zit nu gtst te kijken, maar ik weet nog steeds niet wat ze na-apen.



Weet wel dat atwt zijn eigen verhaallijnen ook uit het stof haalt, kijk maar naar gwen/cleo…

Nou, denk niet echt dat ze het gejat hebben.



En al zouden ze op een idee zijn gebracht, dan kan ik me er niet echt druk om maken.

Het is ook niet exact gekopieerd, mocht het al gekopieerd zijn, want daar ging het om 2 vrouwen.

Vind ATWT echt 1 van de meest flauwe soaps aller tijden. Toevallig heb ik dus dat stukje wel gezien, toen ik Lucas aan het voeden was en bij gebrek aan wat anders dan homeshopping programma’s. :wink:



Maargoed, ik volg GTST al vanaf 1990 (het begin), 18 jaar lang dus. Ik was 8 toen ik begon met kijken. Mijn moeder en zus zijn al afgehaakt, ik blijf volhouden. :mrgreen:

Heb in die 18 jaar denk ik niet meer dan 10 afleveringen gemist.





Maar ongeacht of het nu ‘gejat’ zou zijn ja of nee, ik vond het wel een vreemde verhaallijn.

Die 4 vrouwen met zo’n schep in het bos…



Maar, zou hij levend begraven worden, of zou hij er stiekem uitklimmen, en een plan gaan voorbereiden en ineens na een half jaar weer tevoorschijn komen ofzo?

Dat gedoe met die Rene, die Nina verkracht heeft…

Dat hij niet dood is, terwijl ze hem begraven.



Dat was enkele weken geleden in ATWT, met Adam, die begraven werd door Gwen en Maddy…

OOOW het gaat om die moord…Nou ja een soap is natuurlijk niks zonder een moord op zijn tijd.Om het plaatje dan maar helemaal compleet te maken moet het lijk natuurlijk begraven worden en komt hij daarna weer tot leven :mrgreen:

De verhaallijn in ATWT werd:

Adam is uit het ggarf gekomen en heeft Maddy en Gwen bedreigd, zonder zichzelf natuurlijk bekend te maken…

Hij dreef ze bijna tot waanzin met het opsturen van de ring van Gwen ( janine verloor haar armband :wink: ) en zulke dingen, dus denk dat dat ook gaat gebeuren…

hub zei al gisteren:



Nee hoor valt ook niet op, 4 vrouwen, een lijk en wat scheppen :liar:



:lol: :lol:



En toen met die armband: ’ ja natuurlijk, dat hadden we nog niet gehad’ haha



En ik blijf maar kijken



en mis stefano en job nog steeds