hoe doen jullie dat, ik moet voor mijn vriendin een vrijgezellenfeest organiseren, veel die mee gaan zijn collegas en een aantal vrienden die ik verder niet ken… nu vinden een paar dat 50 euro wel voldoende is, anderen willen weer dingen doen die dan weer anderen niet leuk vinden… hebben we iets n amsterdam vinden sommigen dat weer te ver…
ik word echt helemaal gek, ik ben zelf vrij makkelijk, maar ik weet echt niet hoe ik iets leuks, goedkoops kan vinden wat iedereen leuk vind…
ben nu al paar weken mee bezig en ben er wel beetje beu van eigenlijk
#^(!#^#&^#&@
Ga lekker ergens hightea-en een cd opnemen ofzo?
Of een boottocht maken?
Een man bodypainten :mrgreen:
put en pitch, ik weet niet zeker meer hoe het heet. Soort golf, erg leuk.
Eh…jij bent de organisator dus jij hakt de knoop door toch?
Geef ze anders 2 opties om uit te kiezen volgens het ‘meeste stemmen gelden’ principe. Dan geef je hen in ieder geval het gevoel dat ze inspraak hebben. Er is altijd wel iemand die wat te zeiken heeft en anders schiet het voor jou ook niet op toch?
Sterkte ermee!
ja dat moet ik ook gewoon doe eigenlijk… ik wil altijd maar dat iedereen tevreden is, maar inderdaad zo schiet het niet op… mijn vriendin zou een paadansworkshop helemaal geweldig vinden dus denk dat ik zoiets maar ga doen :think:
ja ik wou net zeggen, je moet kijken naar wat je vriendin leuk vindt toch… het is HAAR vrijgezellenparty…
ik heb daar altijd zo’n hekel aan he, een hoop te zeiken hebben, maar zeker niet met alternatieven komen…
Gewoon, dit is het geworden, en is de vriendschap met XXX je dat waard, dan zie ik je dan!(en dan iets minder cru gezegd :oops: )
Vreselijk om zulke dingen te moeten organiseren. Altijd en eeuwig komt er gezeur van.
Inderaad standpunt innemen en knoop doorhakken. Degene die het niet zint blijft dan maar thuis.
amen
ah mijn vriend heeft hetzelfde probleem nu, dus ik er eentje aan t organiseren voor zijn broer :mrgreen:
De dagindeling ligt al vast, maar de datum is een hoop gedoe, of mensen reageren niet…
Met het vrijgezellenfeest van de dames ga ik niet mee. Te duur, dat geld kunnen we nu echt niet missen (100 euro) en al helemaal niet voor hetgeen ze gaan doen (koeknuffelen). Nu heb ik ook helemaal niets met mijn zwager en zijn aanstaande, dus die keus was voor mij makkelijk gemaakt
Ja ik vind 100 euro ook te duur hoor. maar moet wel zeggen dat alles goedkopere dingen de anderen niet leuk vinden…
ik had nu een paaldansworkshop en eten voor 48 euro, dan moeten we mijn vriendin dan nog vrij houden en dacht dan savonds in de kroeg eigen drankjes te betalen… maar ja dan zijn er weer 1 of 2 die paaldansen niet leuk vinden… en ikweet echt zeker dat mijn vriendin dat super zou vinden, die is daar wel van,…
nou willen die andere 2 boerengolf gaan doen en dat vind de rest weer niet leuk…
Gewoon doen wat je vriendin leuk zou vinden! Boerengolf en paaldansen is nogal een verschil zeg… Heerlijk die mensen die alleen maar aan zichzelf denken :twisted:
Heel veel succes meid! En volg je hart!
mij klinkt het heel leuk in de oren hoor, wat je bedacht hebt… En je kunt het niet iedereen naar de zin maken… Die 1 of 2 passen zich maar aan!
misschien zou je voor de avond wel gewoon kunnen uitleggen ofzo, maar ter plekke dat bedrag bepalen… Ik zou je eigen idee iig gewoon doordrukken… Prijs is leuk, en het idee ook!
ja oes gewoon doen wat jij leuk vind voor je vriendin JIJ moet het toch organiseren hadden zij t maar moeten doen hadden ze boeren golf kunnen kiezen
gewoon jou ding doen hoor niet meer twijfelen klinkt hardstikke leuk
een enorm leuk idee!! en dat voor die prijs!! gewoon doen!
@oessie wrote:
ik had nu een paaldansworkshop en eten voor 48 euro, dan moeten we mijn vriendin dan nog vrij houden en dacht dan savonds in de kroeg eigen drankjes te betalen… maar ja dan zijn er weer 1 of 2 die paaldansen niet leuk vinden… en ikweet echt zeker dat mijn vriendin dat super zou vinden, die is daar wel van,…
Kunnen die 1 of 2 mooi de foto´s maken van hoe de rest in de paal hangt.
Gewoon lekker doen. Als je vriendin dit prachtig vindt.
Moeten die andere maar lekker zelf gaan trouwen wordt er voor hun ook een feestje georganiseerd naar hun smaak.
Als er maar twee zijn die het niet leuk vinden zou ik het gewoon doen. En dan mogen ze met hun eigen vrijgezellenfeest wel gaan boerengolfen :snooty:
Ohhhh vrijgezellenfeesten organiseren… ik ken het probleem! :roll:
Ik moest het binnen 2 weken doen! :shock:
Maar het isme gelukt! Een fotoshoot met z’n allen. het was 65,- maar omdat we mijn zusje natuurlijk niets mochten laten betalen, heeft iedereen een 10,- bijgelegd, we waren dan ook met z’n 7en.
Erg geslaagd vond mijn zusje, maar ook bij haar konden haar beste vriendinnen niet, want de dag, de tijd, het feest, het geld, niets was goed.
Dan vraag ik me af… in hoeverre ben je dan een goede vriendin van iemand?
Al met al was ons feestje erg geslaagd! :mrgreen:
@Vicky wrote:
(koeknuffelen):
:inlove:
Ik zou paaldansen en nog een andere activiteit waarvan je vrijwel zeker weet dat je vriendin het leuk vinden bedenken. Iedereen laten stemmen op die 2 opties.