grrrrrrr zo boos!

Komen mijn vriend en ik vanmiddag rond een uur 4 terug bij huis.

Zie ik dat mijn auto opengebroken is en dat mijn radio gestolen is.



Mijn autoradio vind ik niet zo erg. Maar er moet een hele nieuwe deur in, en dat kost zoveel waarschijnlijk, dat mijn auto total loss is.



Grrrrrrrrrr waarom kunnen mensen nou niet van andermans spullen afblijven!!!

:shock: :o :hug:

Bah wat vervelend is zoiets! :hug: hoop maar dat je het vergoed kunt krijgen



Had het zelf een paar jaar terug, de autoradio vond ik niet zo erg maar wel mijn gesigneerde cd van blof.



Maar idd dat mensen niet met hun tengels van andermans spullen af kunnen blijven daaraan irriteer ik me vaak.

@laracroft wrote:

Komen mijn vriend en ik vanmiddag rond een uur 4 terug bij huis.

Zie ik dat mijn auto opengebroken is en dat mijn radio gestolen is.



Mijn autoradio vind ik niet zo erg. Maar er moet een hele nieuwe deur in, en dat kost zoveel waarschijnlijk, dat mijn auto total loss is.



Grrrrrrrrrr waarom kunnen mensen nou niet van andermans spullen afblijven!!!




Balen zeg! Maar is het misschien een idee om een autodeur van de sloop te halen? Dan kan je je auto misschien voor niet zo veel redden! :hug:

:hug:



Ik ken het gevoel, bij mij is hetzelfde gebeurd 4mnd geleden.

Autoradio gejat van nog geen 5 tientjes, maar wel 800,-- schade aan de deur :evil:

Ja vreselijk… Alle vingertjes eraf knippen!!!





:hug:

Oooh meen je niet :o Ik kan hier heeeeel slecht tegen!! Wat vreselijk kloterig, bah! Stelletje viezerikken :evil: :evil:

Getverdemme, wat frustrerend zeg. Kan ik idd ook zó boos om worden. Waar halen mensen toch het lef vandaan om andermans spullen te slopen en te jatten!?! :evil:

Eerst gaat er nu een expert van Unive naar kijken of mijn auto het nog wel waard is. Anders gaat het schadebedrijf nog kijken of er een 2de hands deurtje in kan, wat de kosten zal verlagen.



Nog even afwachten dus… :cry:

Ow balen zeg. Ik duim voor je dat het nog kan worden gerepareerd.



en ben weer even heel blij met onze antieke radio waar alleen cassetes in kunnen, die is niet diefstalgevoelig