Grrrrrrr.. Luchtballon..

Oooh, ik ben echt gefrustreerd nu… :frowning:

Ik wil nu al twee jaar mn vriend voor zn verjaardag een luchtballonvaart kado doen… Vorig jaar lag het helaas niet binnen mn budget, dus ik dacht dat dit jaat het jaar werd.

Ik keek er al helemaal naar uit, maar nu lees ik dus ineens dat zwangeren niet mee mogen… :o Dus nu moet ik het WEER een jaar uitstellen… :cry:

Grrr…

@Veertjeg wrote:

Ik keek er al helemaal naar uit, maar nu lees ik dus ineens dat zwangeren niet mee mogen… :o Dus nu moet ik het WEER een jaar uitstellen… :cry:

Grrr…

Dat is niet ineens, dat is al jaren zo.

Had je zelf meegewild dan met je zwangere buik? Ik zou het risico niet willen nemen want de kans is nogal groot dat je je stoot aan bijvoobeeld de rand van een gasfles of de rand van de mand bij de landing. En dat kan best hard gaan!! Ik vind het volkomen terecht dat zwangeren niet mee mogen.

Ja, ik snap dat dat altijd al zo is, maar ik kom er dus nu pas achter…

En ik ga het risico inderdaad niet nemen, daarom vind ik het ook zo jammer dat het niet doorgaat… :frowning:

Dat is idd al tijden zo, maar ik begrijp wel dat je er net op let als je op dat moment niet zwanger bent. En als je zwanger bent dus wel. Jammer, dan zou ik het nog een jaar uitstellen. (Dan heb je nog meer voorpret zullen we maar denken)

Hahaha, inderdaad, nu er alleen voor zorgen dat ik volgend jaar augustus NIET zwanger ben… :lol:

En nu moet ik nog heel snel een nieuw kado bedenken… :shifty:

Misschien heb ik het woord ‘ineens’ verkeerd opgevat… excuses dan daarvoor. :-*

Ik heb ook een ballonvaart moeten laten schieten in mijn zwangerschap, en daar baal ik nu nog van. 8) Het zou een vaart worden vanaf Breda Ballonfiësta… :shifty:

Aaah das balen meid! :hug:

zou zelf toch niet meewillen, dus manlief alleen de lucht insturen :mrgreen:

Maar als je zelf mee wil dan is het idd wel ‘balen’. Gelukkig heb je volgend jaar nog om het over te doen. En idd… wat nu dan als cadeau he?

Ik zou hem, bij het kado wat je nu erbij geeft, zo’n ballon geven wat je ook in het ziekenhuis vaak ziet. Met van dat gas erin. Kaartje eraan en iets in deze trent: Volgend jaar zit je in een echte ballon oid. :mrgreen:

Veel ballonbedrijven hebben ook cadeaubonnen. Ik heb zelf 8 jaar gecrewd (schrijf je dat zo :shifty: ) dus ik ben geheel bevooroordeeld :mrgreen: maar ook ervaren… :dance: Als je wat wil weten --> shoot!

Edit: Oh haha, je woont in Zweden… daar weet ik dan weer niet zoveel van… :doh:

balen dat je er nu pas achter komt.

maar wel makkelijk voor volgend jaar hoef je geen cadeau te verzinnen en je weet zeker dat hij het leuk vind.

ik heb het samen met mijn vader mogen doen vond het echt super zo in de lucht

Ik heb mijn man een paar jaar geleden een helicopterles kado gegeven. Hij mocht ook zelf vliegen. Echt geweldig!

Oh jammer zeg. Maar op naar volgend jaar. :mrgreen: