Grrrrr, geen kro-kindertijd

:evil: Ik weet dat dit onderwerp al vaker besproken is, maar ik er baaaaaal er nu zo van dat het er niet is door het schaatsen :evil: Ben een grote schaatsfan hoor, maar na een dag de kids entertainen had ik zo’n behoefte om ze even verantwoord voor de tv te dumpen :oops:

Ik heb me ook vaak gestoord hieraan en heb gelukkig daarom wat Sesamstraat afleveringen op de harde schijf van de dvdspeler staan :thumbup:

http://www.uitzendinggemist.nl

en je kan wat verantwoorde tv via de computer laten zien heb je toch rust

helaas je kan dan niet op KOK

Nou het is vanochtend al verteld, dus misschien dat iemand dat voortaan even meld :wink: Ik dacht er nog aan vanochtend, om het hier te melden maar is er niet van gekomen.





Maar euh… heb je geen dvd dan ofzo? Uiteindelijk vinden ze dat hier meer feest dan kindertijd (dat ze toch bijna elke dag (2x) kijken).

En wat ben ik blij met mijn zoon dat ie zo van sport houdt, we hebben heerlijk samen schaatsen gekeken :slight_smile: Ow en het sinterklaasjournaal uiteraard :wink:

ketnet heeft wel leuke filmpjes vanaf een uur of 3 half 4…



verder maakt het mij niet zoveel uit eigenlijk, als e rniets op tv is gaan ze maar even wat anders doen…

erg jammer dat kindertijd niet door ging vanavond

gelukkig wel de sinterklaasjournaal op ned 3

spannend voor de kids 1 nachtje slapen :wink:

Oehhh, ik was er echt ff pissig om zelfs! Hier kijken ze niet veel tv, maar soms op vrijdag vind ik dat erg handig: dan haal ik ze op van het KDV, en terwijl hun sesamstraat kijken (naja, Jayden dan, Tyrone loopt meestal wat rond) kan ik ff koken. Dus nu gaat ie aan, is het er niet!



Toen heeft ie zijn enige dvd van sesamstraat maar weer aan gezet…