Grrrrr....Auto!

Ik moet vandaag en morgen van huis uit werken. De uitlaat van mijn auto hangt er half af. Klinkt heel erg “boy-racer” nu. zucht

Net de garage gebeld…Als er een nieuwe uitlaat box op moet, gaat dat zo’n £200 kosten.

Geen idee waar die £200 vandaan moet komen, maar ik heb mijn auto nodig!



En thuis werken is zo eenzaam voor een motor-mouth als ik. :frowning:

:hug: ‘leuk’ hè, van die overwachte dingen :evil: Wij hebben het ook weer; er moet een nieuwe motor in de de aansturing van de buitenspiegels van de auto. Zal ook wel weer een aardig grapje zijn…



Maarre… klets dan hier vandaag maar een end weg! :smiley:

je hebt geen site als hier zoals marktplaats? of 2e hands autonderdelen?

of een ander autobedrijf in de buurt zitten wat miss. voor goedkoper doet?

of een handig familielid? miss is het namelijk te lassen of zo?

want dat wil nog wel eens in de prijs schelen.



Maar is wel erg duur als er iets met de auto is :?



gelukkig heeft mijn mannetje de monteursopleiding gedaan dus doet het meeste zelf dat scheelt echt!

wat ben ik dan blij dat mijn man enorm handig is met auto’s…qua onderhoud,reviseren e.d…scheelt echt enorm veel geld



Wel balen voor je

hier in nederland heb je zoiets als de onderdelen lijn daar zet je op wat je wil hebben en dan reageren er mensen van sloperijen enzo die dat onderdeel voor een mooi prijsje hebben en die sturen ze dan naar je op

heel handig maar weet niet of dat bij jullie ook is!

@Loessie wrote:

hier in nederland heb je zoiets als de onderdelen lijn daar zet je op wat je wil hebben en dan reageren er mensen van sloperijen enzo die dat onderdeel voor een mooi prijsje hebben en die sturen ze dan naar je op

heel handig maar weet niet of dat bij jullie ook is!




en anders willen ze het misschien in overleg ook wel naar buitenland sturen.

maar ja dan moet je nog een handige kennis of familielid hebben :wink:

Als het een nieuwe uitlaat toestand moet worden, ligt het tegen de £200 aan. Ik heb bij verschillende garages na gevraagt, en dat is het minimale wat me ge-quote is.

Als het alleen de beugel is, dan is het een par pond voor het solderen. Ik moet dus afwachten morgen wat het gaat worden./ Beugel, of de hele handel.

Fingers Crossed!

een tweedehands uitlaat zou ik er niet gemakkelijk onder laten zetten…



dus ik ga heeeeel hard voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

autos :roll: tis dat ik er niet zonder kan maar ow wat een onkosten heeft dat kreng soms :evil:



vorig jaar net voor de vakantie knalde de uitlaat er onder weg en moest van voor naar achter vervongen worden en was iets met de remmen 600 euro lichter :roll:

(me vriend zijn collega is monteur scheelt altijd in kosten)



deze maand begint ie weer te hakkelen moet nieuw slot in want die werkt niet meer goed en liet me gister even staan na veel gesjor deed ie het weer dus nieuw contactslot besteld (200 euro)



en vorige week was die net gemaakt iets met kogels :roll:



het is dat de auto verder wel goed is en ik geen geld heb om nieuwe te kopen want deze is nog maar 9 jaar oud dus zomaar een nieuwe doe je ook niet

Vandaag auto weg gebracht. Monteur zei “Bring £100 and you will get change” Um…hoeveel ‘change’ krijg ik dan!?? Anyway, de uitlaat is gebroken bij de box, dus er moet een neiuwe box in. zucht



Si had behoorlijk wat website werk gedaan voor een van zijn klanten. En nu willen die gasten niet betalen, want zij dachten dat alle updates in de initiale prijs zaten. Um hallo…Si heeft 2 weken gewerkt om de site te bouwen en op te zetten, en daar werd hij voor betaald. Alle updates (waar die eikkkels om 23uur over belden) vallen dus NIET onder die prijs.

Ik heb Si dus aangeraden om de updates van de site te halen. Ze zoeken maar een andere idioot op. Mijn idioot heeft 2 sites te doen waar hij WEL voor betaald krijgt!



En nu weer terug aan het werk…zucht

:thumbup: keus om die updates er weer af te halen! zijn ze nou helemaal gek!

Balen van je auto meid! Hopelijk komt er een oplossing!

Si’s moeder leent ons het geld. Dus ik kan vanmiddag mijn dinky dodgem ophalen. Ik heb vanmiddag vrij genomen, want ik ben klaar met mijn projecten, en ik wil mijn baby zien. Mijn baas is gelukkig redelijk makkelijk hierin, zolang het werk gedaan is.



Ik ratel. Ik weet het. Maar ik ben zo alleeheeheeeeen!!!

zal ik ff op de thee komen? kan best stukkie zwemmen :mrgreen:

ahaha…ik zet de Chai wel klaar hoor!



Ava ligt lekker op mijn buik te slapen nu. Ze snurkt… :inlove: