grrrr! TNT weer in de bocht!

Vorige week lag er een briefje in de bus van TNT. Ze waren aan de deur geweest met een pakketje waar voor getekend moest worden. Ik kon het vanaf de eerst volgende werkdag afhalen bij een postkantoor in een hele andere wijk! :twisted:

We hebben een postkantoortje in de Bruna in ons winkelcentrum, dus waarom moet ik helemaal naar die andere wijk aan de andere kant van de stad? De bezrger had ook nog eens verzuimd om de afzender op het briefje te zetten, dus ik weet niet eens waar het van is.

Ik naar ons wijkpostkantoortje. Of de medewerkster het andere filiaal kon bellen of het pakketje hier naar toe kan komen, want ik heb geen vervoer naar die andere wijk.

Ze hadden geen telefoonnummers van die andere filialen, alleen een nummer waar ik een standaard bandje te horen krijg en geen persoonlijke telefoniste.

Ik een ander nummer geprobeerd. Een 0900 nummer tegen 30 cent per minuut :shock: met een maximum van 15 euro!

Ja dag!!!



Ik denk dat ik het pakketje maar laat terugsturen na 3 weken!

Hebben ze bij het andere postkantoor ook een winkel erbij?

Dan zou je in telefoongids.nl kunnen zoeken. (zo werkt het bij ons in Den Bosch wel nl :wink: )

jee das ook wat idd zeg!

niet echt een service, normaal komen ze toch ook 2 keer aanbieden? Ja vind ik dan weer niet fijn, ga dan liever de vlgd dag het zelf halen maar hier is het postkantoor om de hoek.



Ik zou idd kijken of je het postkantoor via een andere weg gewoon zelf te pakken kan krijgen, zodat je daar iemand kan spreken.

En dan meteen vragen waar het van is, kan je je niet herinneren dat je iets besteld of gewonnen hebt ofzo?

direct contact?

Wilt u zo snel mogelijk iemand spreken over uw klacht, belt u dan met TNT Post Klantenservice. Wij staan u direct te woord en proberen een oplossing voor u te vinden.



Onze afdeling Klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 – 18.00 uur en zaterdag van 09.00 – 16.00 uur. Gaat uw klacht over het verzenden van pakketten? Hiervoor gelden andere tijden: van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.30 uur.



telefoon (058) 233 33 33



Bovenstaand nummer even bellen





Succes

Wij werken veel met TNT en ik moet zeggen dat het best lastig is om dingen voor elkaar te krijgen. En als er een pakket zoek is, kun je een brief invullen en krijg je binnen 3 weken antwoord :roll: :doh:

Maar wie weet, tref je iemand die wel wat meer moeite voor je wil doen.



Succes!!

Hier idem. Wij werken veel met tnt en raad altijd aan als het om een prijzige bestelling gaat het verzekerd te laten verzenden. Dan weten we zeker dat als het pakketje niet aankomt ons geld terug kunnen krijgen. (gaat ook een heeeele tijd overheen maar toch)



En inderdaad zit er geen winkel bij het postkantoortje in de andere wijk. Dan bel je hun toch even?

@mutsy wrote:

direct contact?

Wilt u zo snel mogelijk iemand spreken over uw klacht, belt u dan met TNT Post Klantenservice. Wij staan u direct te woord en proberen een oplossing voor u te vinden.



Onze afdeling Klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 – 18.00 uur en zaterdag van 09.00 – 16.00 uur. Gaat uw klacht over het verzenden van pakketten? Hiervoor gelden andere tijden: van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.30 uur.



telefoon (058) 233 33 33



Bovenstaand nummer even bellen



Dat is het nummer met het bandje! Een heleboel keuze toetsen en continue antwoord van een bandje!



Uiteindelijk was ik toch te nieuwschierig en ik ben er heen gegaan. Volgens de medewerkster daar waren ze in heftige strijd met hogerop om dit beter geregeld te krijgen, want het gaat over en weer mis. Helaas mogen ze de pakjes niet doorsturen, want er zijn in het verleden op die manier al heel veel zoek geraakt.

In ieder geval doen de beide kantoren hun uiterste best.



Het geheimzinnige pakje bleek uiteindelijk de tickets voor het Tina Turner concert te zijn :lol: Blij dat ik ze niet heb laten terugsturen :wink:
Succes