grrrr stomme sbs6

Komt er in beeld, dat Peter r de Vries er op :wall: :wall: :wall: :wall: daar gaat ncis en house achterlijk kan mij die peter r de vries schelen

Dan kijk je Desperate Housewives???

Ik zit toevallig net te zoeken in de (online) gids waar House nou staat. Zijn ze eindelijk met het 4e seizoen begonnen, zenden ze m vandaag niet uit. :roll:

@Esther75 wrote:

nou nee :mrgreen:

Programma van peter r de vries duurt tot 22.30, gaat over dezelfde docu als die al uitgezonden is.

@Karin1981 wrote:

@Esther75 wrote:

nou nee :mrgreen:

Programma van peter r de vries duurt tot 22.30, gaat over dezelfde docu als die al uitgezonden is.

Hier ook geen desperate housewives en vind t heel er :wall: dat house niet komt :wall: :wall:

Manlief wil nu naar Dukes of hazzerd kijken :?

Volgens mij is het de herhaling van die documentaire van een jaar ofzo geleden.

Ze zeggen dat je op Peter R. de Vries kunt stemmen voor de televizierring, misschien dat ze hem daarom herhalen.

Edit: Ik heb het al gevonden:

Ja nou lekker, zet hem op youtube ofzow

Hè, jakkes… Wij kijken ook altijd House en dan nu die irritante Peter R weer. Die Joran hebben ze niet eens opgepakt, dus zo baanbrekend was het nou ook weer niet! :wall:

Hier nog iemand die baalt. Ik heb die docu van Peter R. de Vries toen wel bekeken. Maar om hem nou nog een keer te zien hoeft voor mij echt niet. En nou is manlief maar voetbal gaan kijken. :?

O, ik dacht al dat ik de enige was. Was lekker op de bank gaan zitten, man aan het klussen dus die kan niet zeuren dat er niks aan is…grrrr… :twisted: Heb geprobeerd die housewives te kijken, maar dat is het ook niet… :think:

zit heerlijk naar rtl4 te kijken :wink:

@Bagheera wrote:

Ik zit toevallig net te zoeken in de (online) gids waar House nou staat. Zijn ze eindelijk met het 4e seizoen begonnen, zenden ze m vandaag niet uit. :roll:

uhh de nieuwe afleveringen komen alleen op donderdag!! dinsdags zijn de oude afleveringen nog

Ik heb de afleveringen van ATWT maar opgezet die ik nog moest kijken. Mennnn wat duren die scenes lang met Greg en Meg. :zzz:

@Bagheera wrote:

Ik heb de afleveringen van ATWT maar opgezet die ik nog moest kijken. Mennnn wat duren die scenes lang met Greg en Meg. :zzz:

Ben grote fan van ATWT maar momenteel loopt het script weer zo raar :naughty: soms kijk maar even niet. Die craig :zzz: :zzz: :zzz: slaapverwekkend met meg ja

Zijn die afleveringen van House op dinsdag nog steeds herhalingen? Ik hoop het, want ik kijk nooit op dinsdag en heb ik ze dan gemist.

YUP:

dinsdag=herhaling

donderdag=nieuwe afleveringen

mazzeltje dus :wink:

Dat heb je nou als die Peter een Emmy wint, dan mag hij gelijk weer op tv.

@eisblume wrote:

YUP:

dinsdag=herhaling

donderdag=nieuwe afleveringen

mazzeltje dus :wink:
:dance: Gelukkig! Bedankt.