Grrrr, oneerlijke mensen op mp

Ik heb een kledingsetje op mp gekocht. Ik had de verkoper nog gevraagd of het setje in goede staat was en kreeg als antwoord:

Hoi Maartje,

Het setje is echt nog in goede staat.

Anders zou ik het niet durven verkopen,want ik heb zelf een hekel aan afgedragen of verschoten kleding. Het was nieuw 70 euro. Mijn dochter heeft het aangehad vanaf maat 74 toen heb ik de mouwtjes van het shirtje omgeslagen.Maar tot maat 80/86 kan je het nog dragen,vooral het rokje want de maillot is ook leik als het rokje wat korter valt. Ik hoor het wel,groetjes,Willeke

Nu kreeg ik het setje vandaag binnen en het was verre van goede staat :evil: De rok was kapot, het maillotje zoo versleten dat de tenen erdoor komen en het shirtje zo vaal dat de letters voorop niet eens meer te lezen zijn :x . Ik heb de dame in kwestie verschillende mailtjes gestuurd en krijg nu als antwoord:

Hoi,

Stuur maar terug,als ik het binnen heb geef ik het geld retour.

willeke

Maar je zult begrijpen dat ik weinig vertrouwen meer in deze dame heb! Wat zouden jullie doen?

Groetjes Maartje

Ik zou er sowieso melding van maken bij marktplaats!!!

ja zeker melden

kan je het misschien eens fotograveren ben er wel benieuwt naar ?

idd een melding maken bij mp.

zou zelf zeggen dat ze eerst het geld retour moet storten en dat jij dan het setje opstuurt. dus zeg maar dat ze het terug koopt van je.

zou me nl niet verbazen dat als jij het setje opstuurt je naar het geld kunt fluiten.

ik zou zeggen dat ze eerst de helft moet terugbetalen en als je dat hebt, dat je dan het setje terugstuurd.

ik zou het reug sturen en hopen dat je je geld terug krijt!

nu trek je de kleertjes toch ook niet aan bij je dochter.

zie je geen geld terug, dan melding maken op mp

succes

@jess wrote:

ik zou zeggen dat ze eerst de helft moet terugbetalen en als je dat hebt, dat je dan het setje terugstuurd.

Zo zou ik het ook proberen.

Ik heb nu eerst even haar adres gevraagd, ik moet de kleren toch ergens naar toe sturen he :wink: . Heb ik in ieder geval een gegeven… Ik baal er gewoon zo van dat iemand keihard staat te liegen om maar geld te ontvangen :twisted: . Zeg dan gewoon dat het setje gedragen is, maar nog een ronde meekan ofzo. Nu voel ik me zoo bekocht en is mijn shoppen op mp even over :x

Juist handelen op mp gaat op basis van wederzijds vertrouwen :evil:

Je kunt toch ook binnen een maand je geld weer terug laten storten?

Of kan dat alleen bij bedrijven?

't Is wel flink balen in ieder geval :evil:

hoi,

als je geld naar iemand hebt overgemaakt kun je het niet zomaar meer terug laten boeken, dat moet je met degene in kwestie uit zien te vogelen, maar ja als die nu niet meer reageerd, dan kun je er niets tegen doen.

gr mel

en natuurlijk ff hier melden om wie het gaat…

Dan weten we dat we niet bij haar moeten kopen.

En aangezien heel veel KOk-ers op MP struinen helpt dat misschien wel meer leed voorkomen

en scheelt haar een hoop klandizie :mrgreen:

Ik zou gelijk het volledige bedrag terug gestort willen zien… Anders kun je zo ook nog naar de andere helft van het betaalde bedrag fluiten…

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Zoooooooooooooooooo flauw is dat! Moet zeggen dat ik nu eigenlijk veel meer hier op kok kijk. Vind dit toch vertrouwder eigenlijk. Maar ik heb ook wel op mp gekocht en goeie ervaringen gehad. A heeft nu net een hartslagmeter op mp gekocht en die doet het niet… Zou een nieuwe in de doos zijn… Moet dus nu een nieuwe batterij in…

Nou voor jou iig :hug: :hug: :hug: :hug:

Ik heb weleens kleertjes via mp gekocht, maar ik ben altijd zelf gaan ophalen, juist om dit te voorkomen. Ik denk dat het een harde les is en in het vervolg beter de spullen zelf kan gaan ophalen zodat je ziet wat je koopt. Sterkte

Wat een tegenvaller, zeg. Het is idd niet netjes van die mevrouw :naughty:! Ik zou ook het geld terug vragen en het dan terug sturen, of anders de helft. Ze zal toch ook begrijpen dat je nu niet meer zoveel vertrouwen in haar hebt! En zeker een reactie plaatsen op MP!

Hoi Mamaartje,

wat een vervelende ervaring zeg :evil:

idd, zet dan ‘is gedragen maar kan nog een ronde mee’ neer dan weet je wat meer.

zo had ik een week ofzo geleden gereageerd op een Quinny kinderwagen, ze had er €150 bij gezet maar gedurende de dag zette ze ineens neer "die 150 euro is het MINIMAAL bedrag’ terwijl ik al een bod had gedaan en zelfs haar ge-emaild had dat ik zéér geïnteresseerd was. Dan zet je toch ‘notk’ of ‘teab’ ofzoiets?

Heb je contact opgenomen met de mensen van Marktplaats?

Ik vind wel dat ze dit moeten weten. Misschien zijn er meer mensen die dit ervaren hebben met deze ‘dame’

Ik zou er zeker melding van maken, en mijn geld terug eisen.

Ik zou de kleren gewoon opsturen, nu heb je er ook niks aan…

Balen, en jammer dat een actie van zo’n onbetrouwbaar persoon het leuke van mp verpest…

@alyt wrote:

Ik zou er zeker melding van maken, en mijn geld terug eisen.

Ik zou de kleren gewoon opsturen, nu heb je er ook niks aan…

Balen, en jammer dat een actie van zo’n onbetrouwbaar persoon het leuke van mp verpest…

dat vind IK nou ook. tot nu toe heb ik gelukkig alleen maar goed spul gekocht en geen kat in de zak maar dit soort ‘acties’ zijn NIET OKEE!

daarom al zou ik geen kleren van het net durfen te kopen,

toch laat ik me elke keer wel verleiden door de koopjes hoek van kok :oops: heb alleen nog niks gekocht durf gewoon niet zo goed :oops:

maar ik vind dit echt wel een behoorlijke streek die ze je geleverd heeft

zo ga je niet met mensen om!

Ik koop ook eerder op KOK dan MP :shifty: :shifty: :shifty:

Ik weet niet waarom,maar het voelt veel vertrouwder, marjaa daar heb jij nu niks aan maartje, ik hoop dat je je geld terug krijgt van dat akelige mens :-*