Grrr weer zo'n rot fase? wanneer houden ze eens op ? ;-)

Nou dat helpt niet hier hoor :s niks helpt… Ja hopen dat hij een “goeie” bui heeft… zucht

geen last… nee echt niet. :shifty:



Maar we maken hier van elke verschoonbeurt een heel feestje, vind mama zo leuk :oops:

Blazen, kiekeboe spelen, navelfluiten, voetenzingen enz…

Tegen de tijd dat ik es toe ben aan het losmaken van zijn luier ligt hij vaak te hikken van het lachen.

Ik zorg dat ik er dan al een schonen luier onder heb liggen, open en wel, heb 3 doekjes in de aanslag, trek de sluiting los, veeg de boel zo schoon en vouw de nieuwe luier weer om.

Van romper vast maken en aankleden maken we dan weer een heel feest.



Papa heeft wel die problemen, dus s’avonds hoor ik hier een hoop gevloek en gemopper…



voetenzingen is hier het meest hilarische volgens Michel. mama zingt dan met Mies zijn voet als microfoon of gitaar :angel:

hahahahahaha hier ook heel herkenbaar dat papa loopt te “vloeken en tieren” en dan doe ik het liever zelf… Kleine man is dan ook helemaal overstuur en als ik dan boven kom heb ik hem vaak zo stil…



Ach hopelijk snel over…

sorry meiden maar deze fase zal nog wel ff duren.

Odin is 16mnd en hier is het ook nog iedere dag strijd.

Schreeuwen zodra ik m neerleg, met de billen op en neer bewegen, schoppen,draaien, met de vingers in de poep willen dabbelen…

om gek van te worden :wall:



Wat bij odin soms helpt is een boekje geven, of een billendoekje, dan gaat ie zogenaamd helpen hihi

En altijd op de commode verzorgen want op de grond smeert ie m haha.



Nu sinds 2 wk blijkt het enorm te kietelen als ik zijn piemeltje wil schoonmaken, hij lacht zich rot :inlove:

@Daantjuh wrote:

hahahahahaha hier ook heel herkenbaar dat papa loopt te “vloeken en tieren” en dan doe ik het liever zelf… Kleine man is dan ook helemaal overstuur en als ik dan boven kom heb ik hem vaak zo stil…



Ach hopelijk snel over…




Gelukkig nog zo’n man :mrgreen: Maakte me al zorgen. :shifty:

Oh hou op. Hier nog zo een. Lekker in m’n buik trappen (moet je je al zo lekker misselijk voelen)

Ik heb ook al vanalles geprobeerd, doe het nu maar zo snel mogelijk met veel strijd, jammer dan.



En weet je wat het ergste is??





BIJ PAPA DOET ZE HET NIET!