Grrr, die snoeren van de kerstlampjes..

hebben jullie nu ook altijd dat die snoeren zo in de weg zitten. Heb ik een leuke guirlande met lampjes langs de trap gehangen, maar waar laat ik nou weer die snoer :wall: :wall: Ik heb ook van die takken om in een vaas te zetten, maar die stomme snoer zit weer in de weg :wall: Ben ik nu echt de enige die daar altijd mee zit te prutsen :oops:

Neem je volgend jaar toch draadloos. :angel:

of net als mij; gewoon niet doen :shifty:

@ruud wrote:

Neem je volgend jaar toch draadloos. :angel:




is dat er al dan ?



vraag me af ik ik nu iets heel doms vraag :oops:

ik ken dat draadloze oko niet hoor en ik heb ook altijd dat zelfde probleem hoor ggrgr



echt hopeloos



cel.

je hebt snoeren met een batterij + houder…



verder was Ruud een beetje sarcastisch :angel:

en die met baterijen is ook niets hoor.

Je betaalt je blauw aan de baterijen en ze zijn zo leeg.

Draadloze stroom ister nog niet hoor. Was een grappie. :mrgreen:

Ga maar uitvinden dan, is best een markt voor :wink:

@mamaartje wrote:

hebben jullie nu ook altijd dat die snoeren zo in de weg zitten. Heb ik een leuke guirlande met lampjes langs de trap gehangen, maar waar laat ik nou weer die snoer :wall: :wall: Ik heb ook van die takken om in een vaas te zetten, maar die stomme snoer zit weer in de weg :wall: Ben ik nu echt de enige die daar altijd mee zit te prutsen :oops:




Bij het kruidvat kun je voor in vazen een streng van 20 ledlampjes kopen in verschillende kleuren.

Ik raad alleen de “witte” lampjes af want die schijnen een heel koud blauw licht (nadeel van led) maar een laagje nagellak in de gewenste kleur lost dat voor een gedeelte op 8)

Wij hebben alles in het rood en die lampjes zijn heel mooi, doen het al een week op dezelfde batterijen :mrgreen:

Ze kosten €1,99 per setje van 20 lampjes.



Bij de Xenos en blokker kun vazen kopen met een gat er in waar het snoer door steekt zodat het niet lelijk over de rand hangt maar dan zit je nog met een snoer.

Ik word daar ook helemaal gék van, ik heb een kerstdorpje met lichtjes en heb alle snoertje onder de sneeuwdeken weggewerk 8)

Kijk, dat zijn nog eens tips waar je wat aan hebt (dusss Ruud :wink: ) Daar eens kijken dus!!!

Ik heb geen last van die snoertjes hoor! :mrgreen: