Groter wordende melkblaar, auw, wat kan ik er aan doen?

Het begon met een verstopt melkkanaaltje en de volgende dag ontdekte ik een melkblaar, ietsje groter dan een speldenprik en nu zie ik hem zo’n beetje iedere voeding groeien :o

Doet flink zeer, de melk blijft wel stromen, maar dat ie groeit vind ik best eng, waarom gaat ie niet weg?

Wie heeft er goede raad?

Je borst warm maken ( warm washandje of zo) en dan met steriele naald doorprikken… Daarna je kindje aanleggen…

inderdaad doorprikken en dan laten drinken…

Je voelt het dan gewoon wegstromen de melk…



gr patricia

De melk stroomt volgens mij al goed door, ik heb het blaartje een paar dagen geleden doorgeprikt.

Maar sindsdien groeit het blaartje toch, dat vind ik zo vreemd, en vrij pijnlijk :?

Misschien ook je tepels laten drogen… voordat je ‘ze’ terugstopt in je bh…

Anders blijven ze wat nattig… :think:

Ik heb het ook gehad… Heb littekentje van… Ik dacht dat het eerst een kloof was, zo zeer deed het… :frowning:

Maarre, je huid is zeg maar beschadigd… dus ook gevoeliger voor spruw… let daar even op he… :angel:

Pfff die rotspruw, zit er dik in dat we dat nog een keer krijgen, ik ben bezig met m’n tweede antibioticakuur, heb m’n tweede borstontsteking in 6 weken :roll:

En na die eerste ab kuur hadden we meteen spruw, tenminste, ik wel. Over de dingetjes in het mondje van Madelief waren de meningen verdeeld :?

Ben zelf al gestopt met smeren omdat ik het idee had dat ik juist verstopte kanaaltjes en ellende kreeg door het smeren, hoe dun ik dat dan ook deed. Maargoed, als de spruw klachten terugkomen zal ik toch weer moeten smeren en een nieuwe tube daktarin halen voor m’n moppie.



Maargoed, bedankt voor het meedenken, laten drogen deed ik ook al.

Ik zit nu weer met m’n olijf olie watje te wachten tot ze wakker wordt, dan warm washandje en zuigen maar :wink: