Grote modehuizen steken mannen in hotpants
AMSTERDAM – De fictieve modeverslaggever Brüno werd er al in gespot, maar ook voetballer Ronaldo heeft er een in huis: de hotpants voor mannen. Het korte broekje blijkt een potentiële nieuwe trend.
Dat meldt het Belgische magazine Nina woensdag.
Verschillende grote modehuizen lieten de hotpants voor mannen namelijk al op hun catwalk zien, waarna het vaak slechts een kwestie van tijd is voordat het grote publiek volgt.
Onder de labels, die het aandurfden hun mannelijke modellen in de korte broekjes te steken, bevonden zich Versace, Iceberg, DSquared, Etro, Prada en Vivienne Westwood.
Heuptasje
Het nieuwste mode-item werd gezien in combinatie met een openstaand hemd (Versace) of een T-shirt met decolleté (Etro). De outfit werd door Bikkemberg, Dolce & Gabbana en Versace verder afgemaakt met een heuptasje of mannentas, en sobere sandalen.
Ik snap al niks van zogenaamde metromannen, dat zal wel aan mij liggen, maar hier krijg ik een lachstuip van.
nah als ik de mijne in deze kleren krijg dan beval ik spontaan denk ik …
hij is a-metro , scheert zich 1x in de week ofzo , tis een echte neanderthaler.
hebben we hier ook nog foto’s van ?
Ok … hou je buik goed vast … hier een Versace met heuptasje … ohhh … ik pies in mijn broek.
Hier overigens ook een Neanderthaler in huis.
ooooooohjeeeeeeeeeee neeeeeee , is dat mode ?
:o :shock: :? :sick: :silenced:
Dit is gewoon té erg :lol: :silenced: .
Er is toch geen vent die daar in gaat lopen? :shock: (hoop ik )
proest
Het lijkt alsof hij een heuptasje over zijn boxer heeft gedaan en vervolgens vergeten is om een broek aan te trekken :lol:
@Vicky wrote:
proest
Het lijkt alsof hij een heuptasje over zijn boxer heeft gedaan en vervolgens vergeten is om een broek aan te trekken :lol:
Hahahahahaha
Maar zullen mannen dit nou gaan dragen omdat ze het leuk vinden, zullen ze het gaan dragen omdat het in is of zijn ze verstandig en trekken ze gewoon hun kleren 's ochtends aan?
Vreselijk :lol:
Afschuuwlijk!
Nou, geen gezicht.
Maar op het strand en dan een hele knapee man.
Nee hoor niet mijn ding :mrgreen:
ik zou in mijn broek piesen als mijn nuchtere bouwvakker er zo bij zou lopen
Nou, ik heb er niks op tegen als mijn schatje er zo bij wil lopen hoor :drool:
binnenshuis dan he