Grote luiertas

Voor de vakantie ben ik op zoek naar een grote luiertas. Iets waar de spullen van mijn dochtertje in kunnen maar ook nog een trui/vest voor mij, fototoestel, portemonnee enzo.

De tas die ik nu heb past het niet in en dan loop ik dus met twee tassen te slepen.

Iemand enig idee welk merk/winkel ik dan het best kan gaan zoeken, of toevallig iemand die er ééntje heeft die in de weg staat :wink: ?

Ik heb er een van de prenatal. Ideaal! Past echt van alles in.

Er zit ook een rits in, waarmee je hem een stuk groter kunt maken en als je minder nodig hebt, rits je hem weer dicht en is je tas kleiner.

Ik kan niet meer zonder :wink:

Als t alleen maar voor de zomervakantie is… kruidvat of trekpleister en dan gewoon een weekendtas met schouderriem.

Die nemen we hier mee als ik ook spullen voor mies mee moet nemen en voor normaal hebben we een kleiner model… hoewel ik tot nog toe met mijn handtas ook prima uit de voeten kan (past best een flesje, poederdoosje, spuugdoek, doekjes en 2 luiertjes in naast mijn knip enzo :shifty: )

ik heb een hele leuke fleurige tas van de kruitvat. Is volgens mij een weekendtas maar ideaal als luiertas!

Ik heb gewoon een klein sporttasje, maar zo’n weekendtas van het Kruidvat is ook prima bruikbaar en vooral ook lekker vrolijk. :slight_smile: Scheelt een hoop geld en je hebt een grotere tas. :wink: :slight_smile: (Ik had eerst een flinke luiertas in de aanbieding gekocht bij de Prénatal, maar dan was ie nog iets van 20 euro. Vervolgens ging na twee dagen de rits kapot en ze hadden geen andere meer, toen heb ik maar voor 5 euro een klein sporttasje gekocht en die voldoet dus nog steeds.)

Hier een lekkere grote tas van olily maar die gebruik ik altijd om alles mee te sjouwen van de kinderen.

ik had er 1 bij de kruivat vandaan van esprit 8,- gewoon een weekend tas ik gebruik hem als luiertas vooral met 2 kids straks

Ik ben zelf een grote Kipling fan (die tassen zijn echt onverslijtbaar). De luiertas van Kipling vind ik wat aan de krappe kant, daarom gebruik ik altijd een gewone (grote) schoudertas om alles mee te nemen (onderhand geen luiers meer, maar ik ben nog altijd beladen met pakjes drinken, zakdoekjes, pleisters, en nou ja, 1001 dingen die alleen moeders meeslepen geloof ik).

Hier echt ook kipling fan hoor! Idd zoals hier al word gezegt echt niet kapot te krijgen :wink:

@Cell wrote:

Als t alleen maar voor de zomervakantie is… kruidvat of trekpleister en dan gewoon een weekendtas met schouderriem.

Die nemen we hier mee als ik ook spullen voor mies mee moet nemen en voor normaal hebben we een kleiner model… hoewel ik tot nog toe met mijn handtas ook prima uit de voeten kan (past best een flesje, poederdoosje, spuugdoek, doekjes en 2 luiertjes in naast mijn knip enzo :shifty: )

Ik heb ook zo’n weekendtas. Ze zien er best hip uit (heb een bruinige-gouden) en is ideaal voor onze handbagage! Alle spullen die de dames in het vliegtuig nodig hebben gaat er in (vtech spelletjes, vreterijtes en drinken, een stapel luiers en billendoekjes. Voor mijn portemonnee en telefoon ed gebruik ik gewoon mijn handtas.

Ik heb indertijd, toen Nikki werd geboren en Lotte nog niet uit de luiers was, een grotere luiertas gekocht. Simpel zwart maar met meer ruimte. Ik gebruik hem nu niet meer, Lotte is zindelijk dus we hoeven nog maar weinig mee te nemen als we weggaan.

Die mag je zo voor weinig overnemen hoor :thumbup:

Zal even een fotootje maken, dan weet je of het iets voor je is.

Hier wat foto’s (niet heel erg duidelijk maar heb je in ieder geval een idee)

Zwarte tas met verstelbare schouderband en ook nog 2 vaste banden. Daarnaast nog 2 korte bandjes met drukkers zodat je die aan de duwstang van de wandelwagen kan vastmaken.

Verder voorvak voor luiers, doekjes etc. dat helemaal open kan (inclusief matje).

Apart zakje voor speen.

Aan de zijkant een vak voor fles (met folie zodat het langer koel blijft of juist warm blijft).

Binnenin groot vak voor kleding etc. Binnenin nog 2 kleine zijvakjes voor portomonee en sleutels.

Apart zakje voor mobiele telefoon (die moet ik er nog even bijzoeken want die zat er nu niet aan zag ik.

Merk is Baby Innovations

Nog twee fotootjes

Bedankt voor de antwoorden dames :slight_smile:

Zat eerst ook te denken aan strandtas of iets dergelijks. Maar mijn eigen spullen moeten er dus in en dan heb ik echt wat extra vakken nodig zodat ik niet door de doekjes/luiers en kleding hoef te zoeken voor ik mijn fototoestel heb.

Een tas met meerdere vakken kan dus ook in plaats van echt veel extra ruimte. Dus heb gister op mp rondgekeken en zag dat kipling tassen heeft waar achterop ook een vak zit (voor waardevolle dingen van mijzelf wel erg handig)

Ellen, ik heb gister via mp geboden op een tas. Mocht dat hem niet worden dan wil ik jouw tas wel kopen. Je hoort vandaag/morgen van me via pb :slight_smile: Heel erg bedankt voor de foto’s in ieder geval.

Ik heb een Mutsy reistas active black. Werkelijk mega groot. Er zit zelfs een waarschuwing sticker in dat je er niet meer dan 3 kilo in de tas “mag” stoppen.