over deze buik gaat het…
@rosa75 wrote:
over deze buik gaat het…
Je wil het vast niet horen, maar voor 9 weken heb je toch al een aardige toeter.
Of zit er wat buik vanjezelf bij? :P :mrgreen:
Ikzelf ben nogal flink vanmezelf (lees 1,72 lang en 95 kilo)
Heb ook van de vorige 2 zwangerschappen een behoorlijke buik over gehouden.
Pas nu met 25 weken ga je zien dat ik zwanger ben. want ik heb altijd al een buik en nu wordt ie pas groter.
Het scheelt ook dat het nu mooi weer is en je geen dikke jas meer draagt.
Toen ik 8 maanden zwanger was van Yari zag de buuf het pas dat ik zwanger was.
En dat is ook niet leuk hoor.
Ja, er zit wel wat van mezelf bij hoor…doe ook niet aan sport :oops: dus slappe buikspieren…
maar vind mezelf ook niet echt dik ofzo…
Ja Rosa lekker, het is toch al je 3e?!
Dan gaat het allemaal heel makkelijk. Dat heb ik ook. Ik had ook zo’n buik met 8 weken (zoals je ziet ook zwanger van de 3e), dus dat hoort erbij denk ik.
ja klinkt herkenbaar… alleen… bij mij deden ze het al voordat ik zwanger was, ik ben nu nog niet ver dus je ziet niks, maar je zou zeggen dat ik al 3 maanden ben , nou ja pech hoor…
Het is inderdaad zo nu ik erover nadenk dat mensen als je zwanger bent wel ineens mogen oordelen over je uiterlijk,
van ow je buik groeit wel hard he en
goh je krijgt vast een meisje met al die puisten in je gezicht
pff… lekker om te horen!!
@Mamavanesmee27 wrote:
@Paco wrote:Ik heb gister toevallig een blogje geplaatst op mijn hyve, met al dit soort opmerkingen en de juiste reacties daarop… misschien leuk om eens te lezen… www.lindaatjuhhh1.hyves.nl
Oh leuk zeg…
heb net gekeken maar kan het zo niet vinden…
misschien kijk ik er weer eens overheen?
sorry, ik zie dit nu pas :oops: maar mijn hyve is privé, alleen vriendjes kunnen 't lezen
hoihoi
Ik ben vandaag 23 weken maar niemand ziet het.
Ik heb al behoorlijk groot van mezelf en vlak voordat ik zwanger raakte bijna 10 kilo afgevallen en er zijn er nu 6 weer bij.
Aan de ene kant is dat prettig i.v.m. mijn werk maar het lijkt me ook wel leuk als iemand het zou zien.
groetjes
marlies
Hier juist ook het tegenovergestelde.
Ik ben nu met ruim 32 weken net zo gebold als bij mijn 1ste op het eind en nog vinden mensen mij een mini buikje hebben.
Aangezien ik vrij tenger gebouwd ben vind ik mijzelf een walrusje en ben mega trots op die buik. Zeg toch gewoon; leuk, zwanger? En laat de zwangeren lekker in hun waarde. Waarom moet iedereen nou toch zeuren over een bepaalde grootte. Als de kids er maar goed en gezond uitkomen.
Buitenstaanders, hoe goed bedoeld; bemoei jullie er niet mee!
@marlies wrote:
hoihoi
Ik ben vandaag 23 weken maar niemand ziet het.
Ik heb al behoorlijk groot van mezelf en vlak voordat ik zwanger raakte bijna 10 kilo afgevallen en er zijn er nu 6 weer bij.
Aan de ene kant is dat prettig i.v.m. mijn werk maar het lijkt me ook wel leuk als iemand het zou zien.
groetjes
marlies
Hier zien mensen het ook pas sinds vorige week ofzo, en dan alleen bekenden. Voor onbekenden zou het ook een gewoon buikje van mezelf kunnen zijn. Nu is het wel echt een zwangerbuikje vind ik, maar kan me voorstellen dat onbekenden in de is ze wel of is ze niet fase zouden zitten. Ik was wel blij dat mensen eindelijk iets zagen, ook eerst afgevallen en nu pas 1 kg erbij ofzo tov oude startgewicht.
Gelukkig dat we hier een beetje kunnen spuien ;).
Ik ben nu 20w zwanger van een tweeling (eerste kindjes). Als mensen dat horen is vaak de reactie dat ik nog maar zo’n klein buikje heb voor twee. Er zou er ook eentje in kunnen zitten.
Ik vind dat ik al enorm gegroeid ben. Ik kreeg met 7 weken m’n broeken al niet meer dicht zonder elastiekje. Ik kreeg zo de indruk dat ik er nu gewoon uitzie alsof ik van mezelf dik ben en dan nu ook nog een beetje zwanger.
Maar na jullie verhalen heb ik toch weer een beetje hoop dat mensen ook gewoon maar wat zeggen…
Proberen er niets van aan te trekken, is nog behoorlijk lastig vind ik!
Liefs,
Momemiek
@eisblume wrote:
@Pé wrote:En ook irritant: als mensen met je aan het praten zijn en hun ogen telkens afdwalen naar je buik.
Of je decolleté dat nu door de zwangerschap gewoon wat duidelijker aanwezig is :roll:
mijn collega… Goh, het is dus echt waar wat ze zeggen over zwangere vrouwen…
ehh, je mag best wel 20 cm hoger kijken hoor als je tegen me praat :roll: