Groots met een zachte 'G' 2010

Veldkaarten zijn al uitverkocht… :shock:

Binnen korte tijd was alles all uitverkocht, tenminste de veldkaarten…

:?

Ik zou graag willen gaan, dus keek ik op MP

Daar worden de kaartjes al meteen te koop aangeboden voor de helft meer. Schandalig eigenlijk wel.

Zij hebben deze kaartjes gewoon gekocht om direct te kunnen door verkopen waardoor ik nu dus misgrijp en dus dubbel geld moet betalen om toch te kunnen gaan.

Grrrr, ik baal even :wall:

Ik zou nog even wachten met bieden, misschien komt er nog wel een extra concert. Was de voorgaande jaren toch ook zo??

Maar balen is het natuurlijk wel :wall: :evil: !

Erg he, dat is gewoon handel :frowning:

Ja er is zondag een extra concert ingepland. Maar dat is overdag en ook daar zijn de veldkaarten al op.

Ik hou het gewoon goed in de gaten. :?

Zou zoiets niet verboden kunnen worden? Dat je alleen met originele bon de kaarten kunt doorverkopen ofzo… (bij ziekte of iets)

Youp van t Hek doet het ook. Dan kun je maar 4 kaarten pp kopen geloof ik. (maar een klein aantal iig) Natuurlijk kun je snel nog een keer kaarten bestellen, maar omdat het zo druk is, heb je kans dat je daarna misgrijpt.

Bij Guus mag je max 20 kaarten in 1 koop kopen :roll: (groepen kunnen ze misschien verplichten een mail te sturen, nu doen ze dat pas vanaf 20 personen).

Ik baal gewoon van die stomme handelaren. Ik ga geen kaartjes voor € 80,- kopen, waar ik zelf 50 voor had betaald. Ik ga die lui niet spekken :evil:

lid worden van de fanclub dan heb je altijd als eerste de keus en dan pak je er dus niet naast…

Vrienden van ons hebben dat ook met Anouk gedaan en die hebben altijd al kaartjes voordat de verkoop begint…

grts patricia