hoihoi
Ik ben sinds een paar dagen mama van een prematuurtje. Dit betekend dat ik kolf. Opzich gaat dat goed maar ik vindt het verschil per borst zo groot. De ene geeft met moeite 50cc de andere makkelijk 200. Herkend iemand dit en zijn daar oplossingen voor.
groetjes
marlies
ik heb dat met kolven ook, hoe het komt weet ik niet?! Maar mijn dochter krijgt er wel voldoende uit al ze zelf drinkt (gezien dmv wegen)
ik vergeet je te feliciteren, gefeliciteerd!
Allereest inderdaad gefeliciteerd.
En ik vind al dat je veel kolft. :shock:
Ik heb het ook (l: 20/30cc, r: 100/120), zowel met kolven als wanneer ze zelf drinkt. Geen indee waardoor het komt en wat je er aan kunt doen. Misschien vaker aan de ‘slechte’ kant kolven?
Ook van mij: Gefeliciteerd :dance:
Op zich hoeft dit geen probleem te zijn als je dan maar wel iedere keer 2 borsten per voeding kolft/aanbiedt. Er zijn moeders die uiteindelijk met maar 1 borst tot 1 jaar voeden, dus je (.)(.) passen zich gewoon aan. Dus als jij daar geen moeite mee hebt, heeft je kindje dat zeker niet 8)
Om de productie aan de andere kant wat op te schroeven zou je die idd wat vaker kunnen kolven. Om het uur bijvoorbeeld- maar dat is erg tijdrovend natuurlijk. Misschien is het een optie om zo te kolven: lege-volle-lege borst :think: en kun je door 2x aan de legere borst te kolven de productie omhoog krijgen :think:
Gefeliciteerd
Ik had dat ook, links gaf meer dan rechts.
Ik ben toen beide borsten per keer aan gaan bieden, en dan steeds rechts eerst en daarna links. En dat gaat prima.
Gefeliciteerd!