Groeten terug

Ik heb echt wat gemist! Dit programma is alweer bijna 3 weken op televisie! Morgenavond de 3e aflevering :

In de derde aflevering van Groeten Terug nemen Lara en Maartje Kazà n de Samburu mee naar een luxe spa, waar de stamleden grote vraagtekens zetten bij de behandelingen die ze krijgen. Als de Samburu vervolgens boodschappen gaan doen, bezorgt Hans Kazà n stamlid Negisan daar de schrik van haar leven. De familie de Leeuw neemt de Dogon mee naar een groot pretpark met allerlei heftige attracties, waar de stamleden al hun dapperheid voor moeten aanspreken. En als Harm en Marcelle de Leeuw de Dogon meenemen naar een camping en stamleden Djougal en Pengere daar mee moeten helpen om een oer-Hollandse vouwwagen op te zetten, is chaos het gevolg!

op de site van sbs kan je terugkijken! :smiley:

Dat weet ik :thumbup: Ga ik ook nog doen als ik tijd heb.

vet lachen… en soms beetje niet leuk voor die mensen die bij familie d eleeuw zitten…

k ben benieud hoe dat af gaat lopen in spa… de mannen zijn bang dat ze besneden worden :lol:

ja is echt heel leuk

Alleen kan ik me niet voorstellen, dat die mensen in de eerste aflevering hier net pas waren… Dat kan gewoonweg niet… Hoe rustig die mensen op die boot van de gayparade zaten… Het moet een shock voor zulke mensen zijn om hier te komen… Alles is nieuw en meer dan de helft kennen ze niet… En dan staan die mannen gelijk te dansen op die boot…

Ik vind super om naar te kijken hoor echt… Maar vraag me echt af hoe het in elkaar zit…