Kevin heeft alle varianten van de 4 maandenpotjes groente gehad. Hij vond dit echt HEERLIJK.
Sinds vandaag krijgt hij de 6 maanden potjes.
Ik heb de groentehapjes van Bebirix maar het is veeeel dikker dan de 4 maanden potjes. Is dit het merk of hebben alle 6 maanden potjes dat?
Hij wilde het ook niet eten, hij moest ervan kokhalzen. Ik kreeg geen hap bij hem naar binnen terwijl de 4 maanden potjes binnen een mum van tijd op was.
Zijn alle 6 maanden potjes zo dik of komt dit puur door het merk?
Het fruit van 6 maand heb ik van Kruitvat merk, dat gaat er wel goed in!
Volgens mij is het een kwestie van wennen…
Toevallig had ik vorige week per ongeluk een potje van 8 maanden meegenomen uit de winkel en aan Mick gegeven (nóg dikker en mét stukjes) hij vond het helemaal niks… :mrgreen: Nou, ik blijf het gewoon proberen hoor, maar eerst nog even de 6 maanden potjes opmaken…
Maar misschien kun je het mengen met heel iets water, dat het wat vloeibaarder wordt? Nogmaals, denk echt dat het een kwestie van wennen is!
Succes!
bebrix is soms echt net 1 blok…
gewoon gekookt water bij doen totdat het dun genoeg is :thumbup:
Inderdaad gewoon wat water bij doen totdat hij er beter aan gewend is.
:-*
Marlous
Mijn dochter wil absoluut geen potjes groenten van Beberix :naughty:
Ik had dat voor de variatie eens gekocht (meteen 3 potjes :doh: ) maar ze wil het echt niet, ze moet ervan kokhalzen :sick: Ik moet ook zeggen dat ik het zelf ook niet fris vind ruiken en er ook niet uit vind zien :?
Geef ik haar Olvarit dan eet ze het hele potje leeg, maakt niet uit welke smaak…Voor ons geen Beberix meer hoor :naughty:
ik heb nu kruitvat groente gegeven ( ik heb ook kruitvat fruit ) en dit ging er echt met veel smaak in. Dus hier ook geen Bebirix meer!
Ik deed er zelf geen water bij maar zette de stafmixer er ven op. Ook dikke gepureerde potjes werden zo nog wat dunner. Werkte hier best goed! Dat deed ik ook als er per ongeluk een potje met stukjes was terwijl hij dat nog neit at.