groentehap hoe lang bewaren?

ik heb een potje worteltjes van nestle, dus olvarit alleen dan ander merk. Hij is nu voor de tweede dag open. heeft altijd achter in de koelkast gestaan.



Morgen nog wel geven? of weggooien? vind het zo zonde, dr zit namelijk nog net een portie in voor een keer.



Zit zelf te twijfelen. Ook al smaakt het nog goed, of het dan wel verstandig is om te geven aan een baby.

ik zou hem niet geven ik laat zulke potjes of dergelijke nooit langer dan 24 uur staan en dan gaan ze echt wel in de vuilnis pech jammer maar wil geen risico lopen.

Ik zou het ook niet geven. Denk dat de uiterste houdbaarheidsdatum dan echt wel overschreden is. vind die dingen sowieso altijd wonderbaarlijk lang goed :think:

Ik zou het niet meer geven.

ik had het van nestle, zat in een of ander blije doos, dat papier is eraf, dus kan ik neit meer zien tot hoelang je kan bewaren.

Dan moet het maar weg. Geef morgen op kdv wel een nieuw potje mee.

Volgens mij zijn die potjes 48 uur houdbaar, dus als je op dag 1 om 11 uur geeft is het op dag 3 om 11 uur nog goed.

Volgens mij wel afgesloten in de koelkast bewaren.

24 uur niet langer…

Als het potje geconsumeerd is, altijd binnen 24u opmaken… Zo niet, weggooien!

Idd zoals iedereen voor mij zegt nooit langer dan 24 uur geopend in de koelkast bewaren

Ik zou het weggooien. Staat er ook niet op het potje dat het 24 uur houdbaar is?