Groeipijntjes

hebben jullie kindjes die ook. Julian vooral snachts als ie slaapt, wordt heel huilend wakker en heeft zo’n pijn. Hij zegt ook dat het zijn beentjes zijn (als ik eerst zijn helee lijf heb genoemd en bij zijn beentjes zegt hij ja).

je ziet m ook opkrullen, niet weten hoe hij moet liggen.

En wat kun je er aan doen. Heb m vannacht beetje sinaspril gegeven, maar daar was hij het niet mee eens. Daarna werd hij wel iets rustiger…

maar vind het zoooo zielig…

Tigo heeft het ook wel eens en het doet echt goed pijn…

Ik kan het mij niet meer van vroeger herinneren maar ik ken mensen die het nog wel weten van vroeger en ook nog weten hoe ontzettend pijn het doet!!!

Sinaspril of paracetemol is toch de efficientste oplossing… of misschien en warme kruik of doek als je liever niet met pijnstillers in de weer wilt…

Sterkte ermee… ik vind het altijd zo zielig bij die kleintjes

Als mijn kinderen dat hebben geef ik ook altijd een paracetamol verder weet ik er ook niet

Jinthe heeft het eens een tijdje gehad als ze uit bed kwam, dan kon ze op 1 been niet meer staan en je zag dat ze pijn had. Nu niet meer, maar ze wordt regelmatig wakker 's nachts en nu ik je topic lees bedenk ik me ineens dat dà t wel eens de oorzaak zou kunnen zijn.

Ik heb het zelf nl. ook veel en lang gehad als kind en puber en man…wat een pijn doet dat. (dikke bol opgekrampte spieren op mijn kuiten)

Tijdens de zwangerschap was het ook weer prijs dus ik kan me nog levendig voorstellen hoe zeer het doet.

Masseren deed bij mij het meeste deugd. Dus misschien kan je zijn beentjes masseren (de spieren).

o ja, en bij mij hielp het als kind om kousen aan te doen, zodat mijn voeten zeker niet koud werden want daarvan kreeg ik nog sneller krampen

Ik lees mee, want Saba doet dat ook wel eens, dat ze aan haar benen trekt en zegt dat ze zo’n pijn doen :think: .

Isana zegt ook wel eens “het doet pijn” en wijst dan naar haar benen. Maar dat is ook wel eens overdag… snachts hoor ik haar er eigenlijk nooit over…

ik ben er zelfs een keer mee naar de dokter gegaag voor sil :oops:

hij heeft periodes dan loopt ie als qasimodo rond te strompelen meestal houdt dit ong. een week tot twee weken aan en dan is het weer klaar maar volgens hem doen dan zijn knieen echt het meeste pijn …

tis heel zielig maar er valt weinig aan te doen…

Ik heb het vroeger ook heel erg gehad, het is echt vreselijk. Maar ik weet dat er weinig aan te doen was. Helaas :cry: :cry: :cry:

Je zou idd een paracetamol kunnen proberen, al vraag ik het me af. En je kan altijd de huisarts ff bellen om het te vragen toch?!!!

De pijn van mijn bevallingen kan ik niet meer naar boven halen, maar mijn groeipijnen…auhw, die wel…

Mijn oudste heeft er zo af en toe ook flinke last van, meestal is het na 1 nacht over en dan na een paar dagen komt het andere been aan bod…

Wat ik doe, deed mijn moeder ook bij mij vroeger: wrijven/ masseren…heel lang wrijven over het been…Ik merk dat Bart daar ook rustiger van wordt als ik dat doe…En kan hij er echt niet door in slaap vallen, dan mag hij bij mij slapen en dan door het wrijven valt hij in slaap…

Gelukkig is het maar tijdelijk…

auw! ik weet van vroeger nog heel goed hoe zeer dat doet :frowning:

bij mij waren het inderdaad ook vooral mijn knieen en kuiten.

er is niet zoveel aan te doen, tenminste nooit wat gevonden wat écht de pijn weghaalde. masseren met wat bodylotion hielp bij mij wel, goed warm wrijven en daarna benen warm houden in pyama en sokken.

sterkte!

tenks,

zelfs mijn man heeft het regelmatig hoor, dat zijn benen ook nog steeds zeer doen, dus hij weet ook maar als te goed hoe julian zich voelt.

ja masseren deed ik idd, maar vond ie niet altijd prettig.

het gaat nu al weer een tijdje goed… hou het wel even in de gaten

Mijn oudste had het. Vooral in haar benen. Chloe kon soms amper lopen, Luuk nog niks van gemerkt.

Volgens mij is kramp en groeipijn iets heel anders!!!

Tegen groeipijn heb ik als tip een paracetamol en in een warm bad daarna is het vaak weg,ik zelfs ook nog groiepijn :roll: :shock: en doe dit dan en dan is na 10 min bad de ergste pijn weg ik kan dan ook echt niet slapen het zeurt zo.

Kramp is iets wat er accuut in schiet en groeipijn zet langzaam op volgens mij.