Groeipijnen???

Mijn oudste dochter van bijna 4 heeft nu al weken enorm last van groeipijnen(tja zo noem ik het maar of denk ik )

Heeft hier iemand er ervaring mee?is dit normaal rond deze leeftijd?

En wat is eraan te doen?



alvast bedankt

ursula

er is niet veel aan te doen, twee buurmeisjes van mij hebben het ook, echt pijn in de botten, emma haar voeten kriebelen als ze groeit. Als het heel erg is kan je wat paracetamol geven

Bedankt voor je antwoord,ja tis erg pijnlijk dat doet je wel wat hoor :cry: ,en ik heb haar net idd paracetamol gegeven dus hopelijk heeft ze er morgen ff geen last van.



ursula :-*

Mijn zoontje is ook bijna vier en klaagt ook over kriebel in z’n voeten en pijn in z’n benen. Misschien hoort het inderdaad een beetje bij de leeftijd.

Ja hoort idd bij de leeftijd,het enige wat de dokter te zeggen hierover was,een warm bad of douche voor het slapen gaan,en evt pijn stillers.

Dus ja laten we dan maar hopen dat het snel over is,ze gilt het gewoon uit zo zielig :cry:



ursula

Hier ook, 's nachts roept ze dat haar benen en armen en buik kriebelen. En maar kreunen, heel zielig, maar ze is niet echt wakker.

Wel fijn voor je dat je kindje er niet wakker van word zeg :thumbup: hier wel helaas we zijn afgelopen nacht weer flink in de weer geweest,zo zielig :frowning: ,nou we hopen dat het vanavond maar beter mag gaan



ursula