Groeigrafiek !

Sommige ouders hebben ‘niets’ met het groeiboekje van Consultatiebureau.

Grafiek is niet ingevuld, want zo netjes lukt het ook weer niet.



Via via heb ik nu een progamma gevonden waar je groeigrafiek kan maken speciaal voor een jongen of meisje!



http://www.koolwaaij.nl/groei/index.shtml



Erg handig, en mooi overzichtelijk!



Oh die is handig, kan ik eindelijk eens die van Sem goed bijhouden omdat die een beetje onder gewicht zit…

Je kunt ook aan het CB vragen of ze de groeigrafiek willen uitprinten :wink:

Dan heb je een hele nette en keurig bijgehouden groeigrafiek :wink:

Ik vraag er eentje na elke controle mee.

groeigids.nl…kun je ook andere mijlpalen bijhouden, oa tandjes en ziektes…en daar een PDF-boekje van maken!

Op de site die bij het CB-boekje hoort kun je hem ook bijhouden. :slight_smile:

@Nienke123 wrote:

Op de site die bij het CB-boekje hoort kun je hem ook bijhouden. :slight_smile:




Welke site is dat dan…hier kan ik in of op het CB-boekje niks vinden??

@Mandala wrote:



Welke site is dat dan…hier kan ik in of op het CB-boekje niks vinden??


Heb je ook ‘het vernieuwde Groei Op boekje’? Er is een gelijknamige site (groeiop).

In het Groei Op boekje staat ook een inlogcode, maar je kunt op de site ook een boekje bestellen als je geen code hebt (kost wel 2,80…).

@Nienke123 wrote:

@Mandala wrote:


Welke site is dat dan…hier kan ik in of op het CB-boekje niks vinden??


Heb je ook ‘het vernieuwde Groei Op boekje’? Er is een gelijknamige site (groeiop).

In het Groei Op boekje staat ook een inlogcode, maar je kunt op de site ook een boekje bestellen als je geen code hebt (kost wel 2,80…).




Heb hier dus blijkbaar een oude…dezelfde als mijn dochter 7 jaar terug…25 april mag ik weer naar het CB, zal er dan eens naar vragen…voorlopig ben ik helemaal blij met groeigids, vooral omdat je er ook veel extra info kwijt kan.

@Mandala wrote:

groeigids.nl…kun je ook andere mijlpalen bijhouden, oa tandjes en ziektes…en daar een PDF-boekje van maken!




Ik zie geen groeigrafiek hierop!!

@NWmama wrote:



Ik zie geen groeigrafiek hierop!!


Registreren, kind toevoegen, op zijn/haar naam klikken en dan op ‘lengte gewicht’ (in de tweede balk bovenaan).



Ik vond de grafiek daar lelijk, vandaar dat ik verder heb gezocht en eerst bij Groei op en later bij Kidzsite ben uitgekomen. :slight_smile: