Groei: 50 gram in 1 maand?

Mijn zoontje is maar 50gram aangekomen de afgelopen maand. Ik vind het zelf te weinig maar volgens Cb is het normaal dat hij rond deze periode(8-9mnd) minder snel gaat groeien :? :think: Zijn lengte is wel prima 3cm bij! :thumbup:

Hebben jullie dit ook meegemaakt?

Om heel eerlijk te zijn… ik hou helemaal niet bij hoeveel ons ventje aankomt. Alleen als ik naar het CB ga, dan wordt ie gewogen, verder niet. :think:



Ik denk, zolang je kindje vrolijk is en gezond… geen probleem van maken.

Ik denk dat het in de centimeters is gaan zitten, en niet in de kilo’s :wink:



Groetjes, Marieke

ach deze maand gekozen voor de lengte, dan zal de volgende maand het gewicht wel weer wat gaan inhalen.

Wacht volgende maand nog af, komt hij dan weer bijna niks bij dan zou ik af gaan vragen of er een reden voor kan zijn.

Is inderdaad heel normaal dat ze na verloop van tijd minder aan komen. En ieder kind heeft sowieso periodes waarin het aankomen minder is/wordt. Grote kans dat hij volgende keer weer meer is aangekomen en minder in de lengte is gegroeid (3cm in een maand is best veel). Zolang hij gelukkig is en lekker in zijn vel zit, zou ik me geen zorgen maken.

Tussen de controle van 8 maanden en 11 maanden zijn Luc en Stan beide nog geen 200 gram gegroeid, maar wel 4 cm. Dat was geen probleem.

gelukkig groeien ze op den duur niet meer zoveel haha. Anders zouden ze uit hun voegjes groeien. Lijkt me dus prrrima.

hier zijn we nu dik anderhalf jaar verder, ze is nog niet eens een kilo zwaarder dan toen, mte 8/9 maand! maar wel zeker 20 cm langer :smiley:



als ze vrolijk en levenslustig zijn, zal dat wel goed zitten hoor!