Voor de kindjes die ook in aanmerking komen voor de griepprik wat doen jullie als ouders?
Joy is natuurlijk opgeroepen ervoor. maar jeetje ik blijf twijfelen ja of nee… (ivm haar astma(tische klachten))
ik heb de oproep gehad en na overleg met de arts heb ik besloten um wel te gaan halen
ik twijfel ook, maar ik neig naar niet geven…
ik probeer morgen even de arts te bellen, misschien dat die me kan overtuigen
@Ziet wrote:
ik twijfel ook, maar ik neig naar niet geven…ik wilde het ook niet maar de arts heeft mij overtuigd, maar zoals het er nu uitziet kan ik um niet gaan halen morgen
ik probeer morgen even de arts te bellen, misschien dat die me kan overtuigen
Ja de kinderarts vond t wel verstandig omdat joy op ziekte kan reageren met heftige astma-aanvallen dusja…
Griep is niet zomaar wat. Maar goed met deze prik voorkom je alleen die soort griep de rest is er nog steeds.
Jannigje, kan het maar 1dag bij jullie dan?
Of waarom kan het eigenlijk niet?
Hier kan je 3dagen op bepaalde tijden ervoor komen.
@KleinBloemetje wrote:
Ja de kinderarts vond t wel verstandig omdat joy op ziekte kan reageren met heftige astma-aanvallen dusja…ik kan hier of deze maandag of deze dinsdag maar stein heeft koorts en dan is het beter om het niet te geven
Griep is niet zomaar wat. Maar goed met deze prik voorkom je alleen die soort griep de rest is er nog steeds.
Jannigje, kan het maar 1dag bij jullie dan?
Of waarom kan het eigenlijk niet?
Hier kan je 3dagen op bepaalde tijden ervoor komen.
Ah op die manier! Vervelend! Misschien dat het dinsdag wel over is.
wat heeft de arts gezegd wat jou heeft overgehaald jannigje?
dat de consecuenties (hoe schrijf je dat) van de echte griep groter kunnen zijn voor Stein en hij daar dus doodziek van kan zijn met als gevolg dat zijn weerstand nog meer daalt en ontsteking op ontsteking kan krijgen
ah okee
ik heb net de artsassistent aan de lijn gehad, daar kwam ik niet veel wijzer uit.
toen maar de kinderarts(assistente) gebeld
en die zei dat ze (de kinderartsen) het eigenlijk niet adviseren.
de kans dat ie de echte griep krijgt is te klein
en de kans op ontstekingen is er toch al bij tyg, dus dat wordt er ook niet minder op.
ik doe het niet dus.
hmpf Joy is al ziek geworden. Dus kan dr niet laten enten zoals het er nu naar uit ziet! :roll:
@Ziet: Ja de kans is altijd klein. Maar goed het is jou afweging als ouder of je het doet of niet. Dat zij de KA aan mij, ze zegt kijk als je het doet, het kan opzich geen kwaad. En als ze dan met de echte griep in aanraking komt krijgt ze die niet en die kan best grote gevolgen hebben bij Joy. Iets anders natuurlijk ook. En dat kan ze wel gewoon krijgen. Dus het is gewoon jou keuze als ouder of je het doet: Ja of Nee.
Ik had dan zoiets toch, deels, ja waarom niet? Ze word toch ook geent op het CB. En als de echte griep komt is die voorkomen. Iets anders krijgt ze zoiezo even veel risico op als anders. Dus daar denk ik verder neit over na in dit opzicht. Want dat heeft geen nut.
Maargoed nu is ze toch al ziek en koorts dus ja dat zal er niet in zitten!
er zijn zoveel verschillende soorten griep…
en ja, het heeft ook voor tyg grote gevolgen
maar die gevolgen zijn er toch wel
met of zonder griep.
hij is nooit ‘normaal’ ziek, altijd meteen ergens een ontsteking.
Ja dat is zo. Vorige september lag ze door het RSvirus gevloerd. Nog niet eens griep. En toch pretnison en alles ivm astma-aanval. :eh: En nu weer, verkouden en ja wel koorts, benauwd, ernstig slijmvorming incl overgeven erdoor. Morgen maar weer is langs de dokter :silenced:
ik heb het altijd wel gedaan.
We doen het dit jaar voor het eerst niet wil kijken hoe dat gaat.
Stein heeft vandaag om 17.45 uur zijn griepprik gehad
:thumbup: heeft ie er nog last van gehad?
behalve dat ie gegilt heeft lijkt ie geen last van zijn arm te hebben.
dus tot nu toe nog geen last
gelukkig
was zijn koorts al weer weg?