griep gevoel tijdens zwangerschap is dat normaal?

hai meiden…



om de paar dagen ben ik echt helemaal op en kapot en voelen mijn benen als een stel allestieken (griep gevoel in de benen) is dit nu normaal? de vermoeidheid dat snap ik wel dat dat er bij hoort ,maar het griep gevoel ken ik dus niet…je kan dan echt niks…je bent 10 min uit bed of van de bank en dan gaat alles weer tintelen en wil je graag weer liggen…je bent dan zelfs zo moe dat je van de vermoeidheid niet kan slapen…



erg irri ben benieuwd of meer meiden dit kennen…

Tot 14 weken had ik steeds het gevoel dat ik de griep zou krijgen. Rillerig, spierpijn, vermoeid, slaapaanvallen, wee gevoel in mijn maag, misselijk, hoofdpijn, zweetaanvallen, duizelig, neus verstopt …



Vanaf een paar weken gaat het beter, maar ik heb wel meer last van hooikoorts dan normaal en daarmee meer last van mijn luchtwegen en na een drukke dag, komt dat griepgevoel 's avonds weer opzetten. Als het lukt, geef je aan de vermoeidheid toe en even een frisse neus halen hielp bij mij ook een beetje.

je beschrijft alles wat ik voel dank je wel…wat kunnen zwangerschappen toch totaal verschillend van elkaar zijn zeg…



ik wou niet zeuren of zeiken of zo…was alleen nieuwschierig of meer mensen dit kennen…

Je zeurt helemaal niet meid :-*



Ik heb herkende het ook niet van mijn eerste zwangerschap en dacht echt dat ik ziek zou worden. Het kan er dus inderdaad bij horen. Ik weet dat het erg vervelend is. Ook al heb je geen griep, je zou voelen is (bijna) net zo verrot en na een week ben je het spuugzat.



Sterkte meid en ik blijf voor je :thumbup:

Yep je hoort het idd wel vaker… :hug:

Mijn vk vertelde me dat de weestand van een zwangere vrouw is vermindert omdat alle hulp naar baby gaat.

Ik heb dit dus al zo’n beetje tijdens mijn gehele zwangerschap. En je kan er niks tegen doen, behalve rusten en veel drinken en veel verwent worden. (Dat laatste is vooral HEEL belangrijk!!!)

japs… helemaal herkenbaar…



Ik ben 2 keer flierefluitend zwanger geweest en had er dus niet op gerekent.



Ben nu echter van de 15 weken al 12 weken ziek, zwak en misselijk.

Geef over, ben continu zo moe dat ik per 2 a 3 dagen op instorten sta, heb veel hoofdpijn, ga van de ene verkoudheid naar de andere en voel me alles behalve fit.



Vk zegt… enige remedie is bevallen… dat duurt echter nog 25 weken…



sjucht… :roll:

bij jou nog 25 weken wat trouwens ook nog ontzettend lang is :shifty:

ik nog veel langer…ik weet dat ik niet moet zeuren en gewoon blij moet zijn dat ik zwanger ben .maar dit sloopt je echt…soms zit ik gewoon te huilen van vermoeidheid en het werk in huis schiet er ook aardig bij in…

Niet gelijk denken dat het de hele zwangerschap gaat duren hoor. Bij de meeste gaat het na de eerste drie maanden al veel beter. Hier ook, ook al heb ik nog wel dipjes en ben ik 's avonds uitgeteld, het is lang niet meer zo erg als het de eerste weken was.

@Mutti wrote:

Niet gelijk denken dat het de hele zwangerschap gaat duren hoor. Bij de meeste gaat het na de eerste drie maanden al veel beter. Hier ook, ook al heb ik nog wel dipjes en ben ik 's avonds uitgeteld, het is lang niet meer zo erg als het de eerste weken was.




dat klinkt een stuk positiever…dank je wel… :thumbup:

ik wil je alleen even een :hug: geven…



hopelijk snel door die eerste 12 weken heen…zodat je weer meer kan genieten…zonder alleen maar op de bank te liggen :wink: :mrgreen:

@colle wrote:

ik wil je alleen even een :hug: geven…



hopelijk snel door die eerste 12 weken heen…zodat je weer meer kan genieten…zonder alleen maar op de bank te liggen :wink: :mrgreen:




dank je wel lieverd…ik heb het er wel voor over,maar leuk is anders…

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah het gáát wel over hoor!!!

Ik hoop voor je dat je strakkies gewoon kan gaan genieten van die heerlijke middelste 3 maanden waarbij je wél energie hebt omdat je lijf eraan gewend is en je buik nog niet zo groot dat ie in de weg zit :wink:

Én bij jouw valt dat een beetje in de lente/zomer dus dát is nóg mooier en beter want dan kan je lekker teuten en toegeven aan de nesteldrang en hopelijk heerlijk genieten van de schopjes en de duwtjes die dan ook nog lief voelen en geen pijn doen :twisted: :roll: :lol:

Dus hou je aan dat beeld vast…er komen betere tijden… :pray:

Al had ik daar ook geen boodschap aan toen ik me zo voelde bij de 2e zwangerschap en dacht waar bén ik aan begonnen :oops: :oops: :oops:



:-*

nou… zal ik je ook wat hoop geven… voel me nu al 2 dagen een stuk beter… t was dus niet over met 12 of 13 weken, maar pas met ruim 15… maar ik durf zachtjes te zeggen dat we nu de betere kant opgaan :shifty: :-*

bij mij met de 2e met een week of 17 pas :silenced: :angel: 8)

gaat helemaal goed komen mop…en zeur maar lekker hoor…geniet ervan!!! (ben zooo blij voor jullie)

Hoi, ik heb dat gevoel van grieperig zijn ook mee gemaakt ik heb me nog nooit zo beroerd gevoelt. Dit is mijn 8e zwangerschap en zo zie je maar weer dat elke zwangerschap uniek is en er geen één gelijk is. Ik heb echt zo een dag of 10 lamlendig op de bank gelegen. Nu is dat gevoel wel weg maar ik ben nog steeds dood en dood moe. Het hoort er allemaal wel bij dat weet ik maar ik zal blij zijn wanneer de eerste 3 maanden voorbij zijn. gr. Nicole