grenen trofast

Ben op zoek naar een (oude) grenen trofast kast. Hoeft niet de grootste versie te zijn en hoeft niet mooi te zijn, ik wil de kast toch gaan oppimpen.

Heb zelf een witte, maar ga de huiskamer veranderen en daar past een gepimpte houten beter bij.

Wie maakt mij blij? (liefst wel in de omgeving Zeewolde, maar omgeving Amsterdam mag ook)

is ruilen een optie?

Ik weet niet welke jij hebt, maar evt bijbetalen zou ik geen punt vinden.

Ik heb zelf een rechte enkele van 100 cm hoog. Er kunnen 1 grote, 1 middenmaat en 1 kleine bak in of 3 middenmaten… Of 2 grote natuurlijk.

Hij is rechtopstaand.

Ik zoek juist een witte voor op de slaapkamer van Suus… die heeft alle meubels wit en er staat dus nu een houten.

Hij ziet er nog prima uit.

Zeewolde is voor mij geen punt, kan zo naar je toe komen…

Ik heb de witte met 3 treden, even kijken of ik het plaatje van Ikea kan uploaden hier. In deze moet je zelf rails doen, en die zitten er in maar wel op de manier zoals de bakken er nu bij ons inzitten, ik moet ook ergens nog meer rails hebben maar dat moet ik dan even gaan opzoeken.

Op zich is ruilen natuurlijk een goede optie. Kan ik altijd nog kijken voor nog zo’n deel als jij hebt.

De maten zijn

Breedte: 99 cm

Diepte: 43 cm

Hoogte: 94 cm

Cell, ik ben inmiddels voorzien van één net als die ik heb maar dan in grenen. Er stond er één op MP in A’dam, dus die ga ik ophalen.

Bedankt in ieder geval voor het meedenken!n :thumbup: