Green koffie??

Iemand hier bekend met het afvallen met green koffie??



(ik weet het “gewoon afvallen” is beter, maar daar gaat de vraag niet over ) :wink:

Ik gebuikte het wel maar heb ik t idee dat t wat deed…niet echt. Misschien honger gevoel wat te stillen verder niet

Geen eigen ervaring, maar ik vermoed dat de ‘grap’ met veel drankjes (ongeacht of dat bepaalde vruchten of dus koffie/thee dingen zijn) is dat je ipv eet dus meer drinkt. Veel mensen drinken sowieso al te weinig en drinken onderdrukt je honger gevoel. Drink maar een groot glas water voor de maaltijd en geheid dat je al minder kunt eten daarbij zal het ws de spijsvertering ook helpen door het toegevoegde vocht.

Neem dan ook nog elke keer dat je eigen (lekkere) trek krijgt dat je dan eerst wat drinkt voor je wat eet en voila je hebt weer een hoeveelheid minder kalorietjes binnen. Denk dus dat je jezelf best wat kosten kunt besparen door een lekkere thee te drinken ipv groene koffie. Enige wat koffie en andere cafeine soorten doen is je oppeppen wanneer je anders wat lusteloos mss zou worden door het mindere (suiker) eten en mss helpen wat afvalstoffen verwijderen. Iets wat eenvoudig water overigens ook al doet omdat dat je nieren ook helpt. :thumbup:

ook hier geen ervaring met green koffie, maar mocht je het gaan proberen, meld dan ajb je resultaten in het afvaltopic, bij contact, want hoe meer zielen hoe meer vreugd, en ik ben er erg nieuwsgierig naar maar denk niet dat ik bij toeval dit topic weer tegen ga komen.

(en in het afvaltopic vind je heel veel info over afvallen op allerlei manieren)



gr L

Ik ken iemand die had het 1 week gebruikt, toen was ze wel wat afgevallen, maar te lui om weer wat te halen :shifty: dus geen idee hoe het is als je het een paar weken gebruikt.

@lowietje wrote:

ook hier geen ervaring met green koffie, maar mocht je het gaan proberen, meld dan ajb je resultaten in het afvaltopic, bij contact, want hoe meer zielen hoe meer vreugd, en ik ben er erg nieuwsgierig naar maar denk niet dat ik bij toeval dit topic weer tegen ga komen.

(en in het afvaltopic vind je heel veel info over afvallen op allerlei manieren)



gr L




Dit topic staat nu toch in je eigen topics, dus dat zou ook niet ‘per toeval’ hoeven :wink:



Over Green Coffee: ik heb even gegoogeld, het is niet bepaald goedkoop te noemen. Een doosje waar je twee weken mee doet is 35 euro, ze adviseren een kuur van 60 dagen, dus meer dan acht weken is minimaal 4 x 35 = 140 euro :shifty:



Daarnaast geloof ik niet in zulke wondermiddelen. Als het echt zo geweldig was, werd het wel massaal ingezet in de strijd tegen overgewicht. Zeker met koffie kan het werken op je vochthuishouding, en als je vocht verliest val je ook af natuurlijk. :slight_smile:

Vandaag in Radar een heel item over green coffee; op de doos staat 100% natuurlijk, maar de fabrikant vergeet te vermelden dat er ook een stof in zit die hartfalen, beroertes en allerlei andere enge zaken kan veroorzaken.



Mocht je nog steeds overwegen om dit product te gebruiken, kijk dan eerst naar deze uitzending!

Heb het net ook gezien in Tros Radar en ik zou het niet nemen :snooty: :hand: