Gratis meereiskaartje NS spoordeelweken?

Zijn er toevallig mensen die een gratis meereiskaartje uit het Spoordeelboekje van de NS (huis aan huis bezorgd, volgens mij) over hebben en er niks mee doen? :roll:

Mijn zusje is een arme student en woont helaas een heel stuk bij ons vandaan, maar wil toch héél graag haar neefjes een aantal keer opzoeken nu ze vakantie heeft… alleen de trein is zo duur… :?

Ik heb nog 2 liggen maar een meereiskaartje betekend wel dat 1 andere boven de 12 jaar een kaartje moet betalen met vol tarief. ( of korting als je daar een abo voor hebt )

Ik neem aan dat haar partner dan bijv 1 kaartje koopt en zei dus dan een meereiskaart wil ?

Ik wil ze wel opsturen, hoor ik het wel. Groetjes Bianca

p.s. ze zijn geldig tot en met 31 aug 2012 ik moet het wel dit weekend weten, ik ga nml op vakantie en vertrek maandag :thumbup:

Mijn zusje gaat dan inderdaad vaak met iemand mee deze kant op, mijn moeder ofzo. Dus dat komt wel goed. Zou heel fijn zijn als je hem op wilt sturen! Ik pb je even! :slight_smile:

Ik doe de brief zo op de post heb je hem maandag !

Groetjes Bianca.

heb je ze ontvangen?

Heb hier ook nog pakketje liggen… dus mocht iemand nog willen reizen.

Ze zijn ontvangen en een ervan zelfs al gebruikt! Nogmaals bedankt he? :slight_smile:

:dance: :dance: :dance: goed zo :thumbup: