Gratis lid van Kindje op Komst via Menzis!

Hallo!



Ik heb mij aangemeld bij de Menzis servicelijn kraamzorg. Tot mijn grote verrassing kreeg ik vandaag een brief dat ik een jaar lang gratis lid ben van Kindje op Komst! Laat mijn vorige lidmaatschap nou bijna verlopen zijn!



Dus Kindje op Komst, hartstikke bedankt!!! Kan ik een site maken voor onze kleine purk! :inlove:

hahaha jij ook al??? :inlove:

:think: alleen als ik inlog staat er dat ik mijn lidmaatschap moet verlengen door 15 euro te betalen. Ook als ik inlog met de gegevens uit de brief.



Wat doe ik verkeerd?

Eh, dat had ik niet, dus dat weet ik dan niet…

Succes! :think:

@Tweet wrote:

Eh, dat had ik niet, dus dat weet ik dan niet…

Succes! :think:




Nou, aan jou heb ik ook niet veel :roll:



:wink:

En bedankt he??? :wall:





:mrgreen:

Staat er in de brief geen mailadres of telefoon nummer waar je terecht kan bij problemen? Anders de klantenservice van menzis bellen, dus niet de kraamzorglijn, daar doen ze alleen aanmeldingen.

Misschien zijn de codes vanaf een bepaalde datum geldig of moet je een heel nieuw account aanmaken?



Of misschien mailen naar hier op de site mbt je lidmaastchap, staat ergens wel eenmail adres en telefoonnummer



succes.



Wij kunnen helaas hier ook niets mee, hebben alleen rechten op het forum.

Matsjo, je hebt een pbtje. :wink:

@ruud wrote:

Matsjo, je hebt een pbtje. :wink:




Sorry! Misschien wel zo aardig om te vermelden hoe het nu is… :oops:



Maar hij doet het! Het moest nog geactiveerd worden door Menzis. Ik was te ongeduldig geweest :wink:

:thumbup:

:shifty: ik hoop dat ze die actie nog steeds hebben als ik mij volgende week meld na een goede echo :inlove:

@F’lien wrote:

:shifty: ik hoop dat ze die actie nog steeds hebben als ik mij volgende week meld na een goede echo :inlove:




:dance: :dance: De actie is nog steeds!! :inlove:

Super zeg! :thumbup: