Gratis af te halen!

Gratis af te halen; peuter (2 jaar)

type; DRAAK!

luisterd naar de naam; Thomas

uiterlijke kenmerken; 84 cm lang, 10kilo, blond haar, blauwe ogen

favoriete woordjes; ijl (ijs), die, baauw (blaauw)

verdere hobby’s; klimmen/klauteren, rennen, springen, vallen

(billen) bijten/krokodil spelen

vereisste; moet dag en nacht de beschikking hebben over tssieten.

ook fijn om te weten;

-beschikt over flinke dosis krokodille tranen,

-watervlug,

-is vooral erg leuk als hij zijn zin niet krijgt in winkels en andere openbare plekken

-fantastisch duidelijk helder doordringent stemgeluid

-goed voor het produceren van zweet

:shock:

Ben je je peuter ff zat, Marite? :roll: :wink:

Ja, ik was hem eeeeven zat hoor! :oops:

Nadat hij al zijn buitenspeelgoed met zand en al had binnen geparkeert en daarna nog ff zn speelgoedkast had leeg gegooit en dan nog zo heerlijk dwars begon te schreeuwen… mijn lieve modelzoon verandert gewoon afentoe in een draak waar werkelijk niets mee aan te vangen is :cry: !

Maar we hebben het goed gemaakt door lekker af te koelen in de schaduw en samen te spelen :mrgreen: !

Hierbij trek ik dus mijn advertentie in (hahaha alsof ik 'm ooit echt kwijt wil :wink: ), hij ligt nu toch prinsheerlijk te slapen! :inlove:

Hihi, ik zou hem graag op komen halen, maar we hebben hier al een (iets jonger en iets compacter) draakje en daar hebben we onze handen aan vol. :mrgreen:

Ons draakje heeft ook duidelijke hobby’s (auto’s en in bad gaan) en moet net als Thomas 24 uur per dag beschikking hebben over (.) (.). Ze houdt erg van knuffelen en van framboosjes.

Het grote verschil: ons draakje werkt vooral zichzelf in het zweet (veelal in combinatie met de jullie welbekende krokodillentranen).

O ja, ons draakje is enorm gevaarlijk; ze heeft al diverse harten doen smelten. :inlove:

Sanne

Ja, dat harten smelten kan ons draakje ook perfect (gelukkig) :inlove: !

Jullie draakje heeft trouwens weer toegeslagen;

er is weer een hart gesmolten :wink: !

Hier nog een hartje die gesmolten is door beide draakjes :inlove:

Ik vroeg me af tot wanneer je borstvoeding zou willen geven. Ik vind twee jaabest lang. Wel knap hoor, maar het lijkt me zo’n belasting.

Ha Marite,

Ik ben niet verbaasd dat Thomas ook een rasechte hartensmelter is. Ik voelde zelfs al zoiets toen ik enkel je berichtje over hem las. Wat een power hebben die kleine draakjes toch… :mrgreen:

Ukkie, wat betreft de BV: ons draakje is een echt borstmonstertje. En ik vind het steeds minder belastend geworden naarmate ze ouder werd. Zeker nadat ze 1 jaar was geweest. Het enige belastende vind ik nu nog dat ze de avond nog graag wil drinken en dat ik dus niet vanuit m’n werk meteen ergens kan gaan eten. Maar ja, daar wegen weer een heleboel voordelen ruimschoots tegenop. Maar goed, ik zit nog niet aan de 2 jaar zoals Marite en dat was eigenlijk je vraag geloof ik…

Sanne

@Ukkie wrote:

maar het lijkt me zo’n belasting.

Ik vind 's morgens vroeg een boterham smeren en 's avonds een fles maken een veel grotere belasting dan lekker even gaan liggen met (ja hoor, hier nog zo één) draakje… :inlove: :mrgreen:

zal ik hem eerdaags even lenen? hihih kan ie lekker met wendy uitrazen in de grote speeltuin hiero,

zal leuk wezen joh…

:-* bianca

He Marite,

Zou dat een trekje van de zomerzonnetjes zijn?

Ik wilde net een soortgelijke topic openen.

Zo’n beetje dezelfde beschrijving, maar dan luistert(nou ja…) het draakje naar de naam yannick

hey marlous, leuk te lezen van je…

maar euh kom yannick ook maar brengen hoor, ennuh koofie staat voor jullie ook klaar :mrgreen:

overigens is wendy ook zo momenteel,maar ja kan ik moeilijk te koop zetten :think: denk dat dat ruzie wordt met zus lief

Jaaaaaaaa gezellig, een KOK-(speel)dag bij Bianca!!!

Ik meld me alvast aan hoor haha :wink: !

En antwoord op de vraag van “Ukkie”;

ik vind er niets belastends aan, het geeft me juist meer ruimte, en sinds hij bewust naar de borst vraagt en het ook echt snapt, is het ook nog eens veel leuker.

Bij een babytje is het echt nog hoofdzakelijk een voedselbron, nu is het veel meer (troost/wederzijds liefdevol contact)… en daar hoef ik niet veel meer voor te doen dan mn bh open te maken :mrgreen: !

Esther… het zal wel komen doordat het zomerzonnetjes zijn, de zomer zon heeft er temperamentvolle peuters van gemaakt! :wink:

Sterkte met die van jou :-* ,

misschien moeten we eens een peuter-ruil doen voor een weekje?!