Gras

Eindelijk!!



Hoera!



Na 9 maanden zwangerschap, waarvan de eerste twee weken en de laatste 2 maanden in t ziekenhuis doorgebracht, een keizersnede en 6 weken herstel heb ik vandaag het GRAS GEMAAID!!!



Helemaal zelf :mrgreen: ik :inlove: mijn gras



En wat zien ik… bruine plekken :eh:





dode plekken :think:







kale plekken :shock:





Nou ehhh tjsa… toen was ik minder :inlove: met mijn gras…

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :silenced:

meid wat fijn dat je het gras eindelijk weer eens kon maaien… alleen jammer van de dode plekken… maar ach je bent er weer dus een beetje liefde voor je gazonnetje en het bloeit vast weer op… :wink:

@Debbie & Lana wrote:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :silenced:








:o :o :o :o :o :o :o :hand:





















:mrgreen:

Sorry, ik moest gewoon zo ontzettend hard lachen om hoe je het omschreef :mrgreen:



Maar ik kan me voorstellen dat je een klein beetje heel erg veel baalt :-*

ik baal maar een beetje

en moest er zelf eigenlijk ook wel om lachen… :lol:



Ik was echt in de gloria (je hebt van die momenten…) ik mag t gras maaien, ik mag t gras maaien…





en t resultaat leek echt nergens naar

toppertje :thumbup: , van dat gras dan he :wink:

Vast niet zo erg als mijn rode spenen 8)













En ik :inlove: sowieso niet van gras…vandaar dat ik bruine steentjes in mijn tuin heb…1 grote bruine plek dus :mrgreen:

@famkegb wrote:

ik baal maar een beetje

en moest er zelf eigenlijk ook wel om lachen… :lol:



Ik was echt in de gloria (je hebt van die momenten…) ik mag t gras maaien, ik mag t gras maaien…





en t resultaat leek echt nergens naar




:lol: :lol: :lol: :doh: :naughty: :silenced:



Ik zeg niets meer en lees denk ik ook maar niet meer hier, want ik lig echt helemaal dubbel. Je schrijft het ook zo lekker op :mrgreen: :-*

och arme, had je even een verzetje :eh: :think: :wink: … lijkt het nergens naar… :?



maar je hebt maar wél mooi kunnen maaien! :thumbup: zo! :snooty:



enig id waarom er zulke bruine plekken inzitten?

@renzosmam wrote:

Vast niet zo erg als mijn rode spenen 8)













En ik :inlove: sowieso niet van gras…vandaar dat ik bruine steentjes in mijn tuin heb…1 grote bruine plek dus :mrgreen:






misschien levert gras in de vaatwasser ook wel hele leuke spenen op… 8)

@hazze wrote:

och arme, had je even een verzetje :eh: :think: :wink: … lijkt het nergens naar… :?



maar je hebt maar wél mooi kunnen maaien! :thumbup: zo! :snooty:



enig id waarom er zulke bruine plekken inzitten?




9maandenlange verwaarlozing :shifty: misschien daarvoor ook wel een :eh: beetje

whahahahahahahahahahahaha



hmm zie al weer dat er vandaag bij mij niets meer zinnigs uitkomt, behalve lachen :lol: :wall: :mrgreen:

moet je eerst dit even visualiseren…



Een mooie, frisse, groene chaos. Hier is t gras wat langer, daar wat korter…







En zie na een half uur…



En bruine, zwarte (grond) met her en der wat groene, doch strak gestileerde ehhh… 'gras’veld…





:clap:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



Jij bent mij nu gewoon aan het pesten he :mrgreen:

neeeeeeeeee johhhhhhh :mrgreen:







en t leukste is… Dit allemaal zonder hooikoortspilletje (want geef nog altijd bv… 8) )





Nou ja, op deze manier heb ik toch nog plezier van mn grasveldje :lol:

:eh: Had je de messen wel goed afgesteld?? Dit klinkt als véél te kort gemaaid gras :mrgreen:



Of botte messen… zijn de graszoden er met wortel en al uitgetrokken… :shifty:

@@nneke! wrote:

:eh: Had je de messen wel goed afgesteld?? Dit klinkt als véél te kort gemaaid gras :mrgreen:



Of botte messen… zijn de graszoden er met wortel en al uitgetrokken… :shifty:






hihihi wordt er hier nou getwijfeld aan mijn maaikunsten??!?!?!?!?!?? :mrgreen:



Klinkt voornamelijk als te dicht gras (dus vestikt) wat te weinig verzorging heeft gekregen afgelopen periode

kan dus lekker gaan verticuteren, zand strooien, maaien en sproeien

lekker kliederen dus…

Heb je iig wat te doen voor het geval je je vervelen gaat ofzo in je verloftijd…

:shifty:





































6 WEKEN waren ze toch je TWEELING :wink:







:thumbup: :-*

vervelen… vervelen…???

Hoe kan ik me nou vervelen???



Ik moet nog iets met spenen en tomatensoep.

Mn gras dus redden

hier af en toe mn neus laten zien (of in bepaalde zaken steken :liar: )

En onthouden hoe oud mn meisjes zijn… :shifty: 7 weken dus