Grappig verhaal, maar ook goeie tip! Slaap!

Een paar weekenden geleden hadden we twee bevriende stellen over de vloer, beide met kinderen. Het ene stel had hun dochter (bijna 4) mee die op onze kamer sliep en het andere stel hun twee zonen (1,5 en 4) die op de kamer aan de achterkant van het huis sliepen in campingbedjes. De zoontjes hadden niet veel zin in slapen, zeker de jongste niet; papa en mama gingen omstebeurt naar boven om de boel te sussen maar de jongste konden we door het raam “mama, mama, maaaamaaaa” horen schreeuwen (we zaten buiten, het was heerlijk weer). Moeders zag het niet meer zitten en stelde al voor om dan maar naar huis te gaan. De vriendin van het andere stel keek haar vriend aan en zei: “Vreemde ogen dwingen. Ga jij naar boven, doe de deur open en zeg streng “En nu gaan slapen!” en dan doe je de deur weer dicht”. Hij reageerde wat lacherig, maar het leek mij ook niet eens zo’n gek idee, dus met wat aanmoedigingen ging hij naar boven, deed wat z’n vriendin had voorgesteld en we hebben geen kik meer gehoord. Ze hebben heerlijk liggen slapen en wij hebben lekker achter in de tuin gezeten!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: hahahaha… kan me zo hun geschrokken gezichtjes zien :mrgreen: en dan braaf gaan slapen :mrgreen:

misschien morgenavond even hier in Limburg langskomen… 8) :thumbup:

Wat goed zeg ! :smiley: :thumbup:

Heb hetzelfde ervaren op de camping, ineens legden we elkanders kinderen onder de dekens, hihihi en slapen dat ze deden!

HEERLIJK!



Vreemde ogen dwingen ECHT!

Jep klopt!! Als de ene juf het even niet heeft dan heeft de ander het wel!! :wink:

Geinig is dat!! Alleen werkt het niet bij de kids van mijn vriendin, want die zijn net zo onder de indruk van mij als van hun moeder… helemaal niet dus :mrgreen: En de mijne net zo min van haar :lol:

Iets te eigen denk ik.