Grappig! Ofwel, een misser van de afdeling Communicatie

Bij het opruimen van mijn kast vond ik deze folder weer, die kreeg ik toen ik moest bevallen van Jolijn. Ik vind hem wel grappig :smiley:

ach, er zijn inmiddels wereldwijd zoveel vrouwen boven de 50 bevallen… moet kunnen toch :lol:

Ziet er idd wel een beetje “raar” uit :mrgreen:

Hey daar woon ik :mrgreen:

:lol:

LOL, nou wou ik heel snugger gaan schrijven ik zie niet wat er mis mee is, maar toen ik nog eens keek zag ik t :mrgreen:

Enne Ik woon ook redelijk kort in de buurt :mrgreen:

@Tamara30 wrote:

LOL, nou wou ik heel snugger gaan schrijven ik zie niet wat er mis mee is, maar toen ik nog eens keek zag ik t :mrgreen:

Dat had ik ook :doh: :mrgreen:

muwhahaha :lol: :lol:

Vaak zijn het voorbedrukte kaftjes in kleur en word de titel aan de voorkant en de tekst aan de binnenkant er later ingedrukt in zwart. Dat gebeurd vaker om kosten te besparen (ik zit in het drukkerij-wereldje). Maar het is wel gek als je de folder zo krijgt… haha.

:mrgreen:

:lol: :lol:

:shock: :smiley: :smiley:

Wat een slecht ziekenhuis als je er zolang over je bevalling doet :wink: :mrgreen:

@Mip wrote:

Wat een slecht ziekenhuis als je er zolang over je bevalling doet :wink: :mrgreen:

hahahaha, en ik maar denken dat ik een oudere moeder was met mijn 38 jaar! :mrgreen:

:lol: :lol:

Daar zijn die 2 draken van ons ook geboren maar ik geloof dat ik er toch iets beter uitzag na m’n bevalling !!! :think: :lol:

Ga toch eens kijken of ik 't foldertje ook nog kan vinden …

Haha, tja mijn brein vertelde me net dat ik daar ook bevallen ben bijna 14 jaar geleden :oops:

Helemaal vergeten :mrgreen: