Grappig en ook schattig!!!

Hoi!!



Wat ik gisteren heb meegemaakt was wel heel grappig…

Voorheen toen ik nog niet (wist dat ik) zwanger was, lag mijn vriend heel vaak met zijn hoofd op mijn buik gebruikt mijn buik als kussentje zeg maar…



Nou zei ik gisteren ga maar gewoon liggen hoor… nee zegt ie dadelijk plet ik hem of haar, dus ik zeg dat kan wel je plet hem niet hoor zit goed verpakt, maar hij wilde het echt niet, was echt heel heel bang dat ie onze kleine zou pletten!!!



ik moest er stiekem om lachen, maar wel heel schattig!

:inlove:

Straks ligt hij op je buik om te kleine te horen/voelen…let maar op!!

Mijn vriend lag net nog te luisteren aan mijn dikke buik…zo kan hij de bewegingen goed voelen. :inlove:

Dat is echt schattig, wat kunnen mannen toch onnozel zijn…

ik mag van mijn man ook niette veel in mijn buik prikken…hij is ook bang dat ik de baby misvorm of indeuk ofzo… :inlove: . Maar iets wat in water zit kun je niet fijnpletten :slight_smile:

gelukkig heeft de verloskundige vandaag verteld dat ie rustig met zijn hoofd op mijn buik mag gaan liggen en dat ie daardoor de baby niet plet!



We hebben trouwens een echo gehad en er was een heel mooi kloppend hartje te zien!



het enige wat wel jammer is is dat we 6 weken zijn in plaats van zoals wij zelf dachten 10 weken.



maar ja geeft ook niet als t kindje maar gezond ter wereld komt, en t heeft ook wel weer een voordeel dan heeft mijn vriend namelijk 4 weken langer om aan t papa gevoel te wennen!



Groeten,



Bibi



(waar halen jullie trouwens die mooie tickers vandaan en hoe krijg je die op je profiel?)

@Bibi-ed wrote:

gelukkig heeft de verloskundige vandaag verteld dat ie rustig met zijn hoofd op mijn buik mag gaan liggen en dat ie daardoor de baby niet plet!



We hebben trouwens een echo gehad en er was een heel mooi kloppend hartje te zien!



het enige wat wel jammer is is dat we 6 weken zijn in plaats van zoals wij zelf dachten 10 weken.



maar ja geeft ook niet als t kindje maar gezond ter wereld komt, en t heeft ook wel weer een voordeel dan heeft mijn vriend namelijk 4 weken langer om aan t papa gevoel te wennen!



Groeten,



Bibi



(waar halen jullie trouwens die mooie tickers vandaan en hoe krijg je die op je profiel?)




Wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien, je bent dan in november uitgerekend toch?? Kun je je aanmelden bij het topic NOVEMBER MAMA"S TO BE!!!



Die ticker kun je maken als je op de volgende link klikt, succes!!