Hallo allemaal,
Ik zal mij even voorstellen, ik ben Linn en ben voor het eerst op dit forum.
We hebben al een kindje en proberen nu voor de tweede te gaan.
Ik weet eigenlijk niet zo goed meer wat ik wel of niet moet geloven, je leest zoveel op het internet dat ik een beetje :? ben nu
Als ze zeggen dat je op tijd bent als je het drie dagen voor de eisprong doet is het dan de dag zelf mee gerekend of gaan ze dan tellen vanaf de volgende dag???
Zelf voel ik wel mijn eisprong en heb ook de testen gehaald om te kijken of het wel klopte maar begrijp er nog niet veel van.
Laatste menstruatie op 20/09, eisprong (volgens het internet) op 06/10
Volgens de testen was het streepje wel heel erg roze op 05/10 en 06/10 Zelf voelde ik het in de avond heel heel licht op 05/10 en in de ochtend/mdidag tot avond op 06/10 ahd ik heftige pijn.
Zelf hebben we het op op 03/10 gedaan in de nacht dus eigenlijk 04/10…
Hoe moet je het dan berekenen?? en heb je de pijn na je eisprong of tijdens?? En als je de pijn voelt is dat dan ook dat de ei bevrucht kan worden?? of gebeurt dat erna?
Wie weet hoe en wat…??? Zelf kom ik er niet meer uit!!
De tijd zal het leren meid!! Overigens betekent “op tijd” klussen niet altijd dat er ook een bevruchting plaats vindt…
volgens mij is dat wat op internet staat wanneer je eisprong is een gemiddelde. met die testen kan je wel uitvonden wanneer jouw eisprong eraan komt.
maar waarom “klus” je niet gewoon regelmatig in je vruchtbare periode en wacht dan je ongi af???
volgens mij werkt dat het beste…gestress is ook niet goed!!!
succes met zwanger worden!!!
Idd gewoon regelmatig ‘klussen’ (om de dag) rond je eisprong, dat geeft de meeste kans :thumbup:
Als je nu de 6e je ei hebt gehad dan heb je ook wel kans om zwanger te worden…als de zaadjes het 48 uur overleven En dan zou kunnen, dus ik duim met je mee hoor!
Overigens kun je daar nu nog niets van voelen…helaas
Bedankt voor je reactie.
Vanwegen het werk en de onregelmatige tijden was dit de dag dat het kon gebeuren en het was ook wel een beetje erg verplicht. Maargoed als je dan bedenkt dat dit je kans kan zijn dan pak je die en dan hopen dat het gelukt is.
En waarom ik dan de testen gebruik dat is dan om te zien als het niet gelukt is dat ik dan wel een beetje indicatie heb voor de volgende maand dat we dan de dagen kunnen plannen.
Hopen op goed geluk dan maar!!!
Maar weten jullie hoe het zit met de testen die je dan doet, want die geven drie dagen lang een donker streepje aan terwijl ze zeggen dan je eisprong binnen 24 a 48 uur optreed en drie dagen is toch al wat langer?? Dus dan weet je eigenlijk nog niets met zo’n test ja dat je dan iedere dag ervoor moet gaan??
Maare… jullie gefeliciteerd!!!