gordijnen op maat laten maken

Hallo,



Na jaren rolgordijnen te hebben gehad willen we graag dit keer gordijnen laten maken. Ik ben zelf helaas niet handig dus moet het overlaten aan een winkel die gordijnen voor mij op maat wil laten maken.

Welke winkel/keten is niet zo duur en maakt de gordijnen mooi op maat? Ik zou graag jullie ervaringen willen weten.



:-*

de hema en leen bakker is ook niet duur

Ik heb het gisteren bestelt bij kwantum. Die hebben hééééél veel keuze

en de meeste gordijnen worden GRATIS gemaakt :thumbup:

Dan betaal je dus alleen de stof :mrgreen:

kwantum :thumbup:

hoe lang duurt het ongeveer voordat de gordijnen klaar zijn?

@Paschal75 wrote:

Ik heb het gisteren bestelt bij kwantum. Die hebben hééééél veel keuze

en de meeste gordijnen worden GRATIS gemaakt :thumbup:

Dan betaal je dus alleen de stof :mrgreen:




Het maakloon zit dan al verwerkt in de stof hoor :smiley: ik kan hier ook stof aanbieden incl. maken maar als je lange gordijnen nodig hebt ben je dan duurder uit vaak dan wanneer je apart maakloon betaald…



gordijnen laten maken moet je ongeveer rekening houden met een week of drie… kan ook wel iets sneller vaak…

maar vaak moet het eerst gemeten worden en dan bestellen…

Ja hier ook kwantum, wij zijn ook erg tevreden :thumbup: De HEMA vind ik trouwens behoorlijk prijzig met gordijnen.

@Denise wrote:

hoe lang duurt het ongeveer voordat de gordijnen klaar zijn?






hier 2 weken

Ik heb bij kwantum en hema goede ervaringen. Soms noemen ze een hele lange termijn (8 weken) maar belden ze na 2 weken das het klaar was.

:think: w.b. de maakloon zijn ze bij Hema en Kwantum net zo duur n.l €7,99 per baan. Ligt er misschien net aan hoe duur de stof is lijkt mij?

Hier ook erg tevreden over Kwantum. Ze zeiden destijds idd dat het 2 tot 3 maanden zou duren maar met 3 weken had ik ze al hangen :thumbup:

@Judith1 wrote:

@Paschal75 wrote:
Ik heb het gisteren bestelt bij kwantum. Die hebben hééééél veel keuze

en de meeste gordijnen worden GRATIS gemaakt :thumbup:

Dan betaal je dus alleen de stof :mrgreen:




Het maakloon zit dan al verwerkt in de stof hoor :smiley: ik kan hier ook stof aanbieden incl. maken maar als je lange gordijnen nodig hebt ben je dan duurder uit vaak dan wanneer je apart maakloon betaald…



gordijnen laten maken moet je ongeveer rekening houden met een week of drie… kan ook wel iets sneller vaak…

maar vaak moet het eerst gemeten worden en dan bestellen…




Ja duh dat snap ik ook wel, echter betaal je bij de meesten nog maakloon

apart en dan ben je 9 van de 10 keer veeeel duurder uit. Zoals bij

de HEMA. Weinig keuze, maakloon kortom…duurder…dus…



Enne een week of 3 of sneller is een droom hoor.

Je moet echt rekenen op 6-8 weken (ben bij 5 of 6 zaken geweest en

allemaal ongeveer dit antwoord) zeker nu met de vakantietijd in aantocht.

@Janet76 wrote:

Ja hier ook kwantum, wij zijn ook erg tevreden :thumbup: De HEMA vind ik trouwens behoorlijk prijzig met gordijnen.




Precies en dan komt er dus nog maakloon bij, apart…dus idd duurder.

@Janet76 wrote:

Ja hier ook kwantum, wij zijn ook erg tevreden :thumbup: De HEMA vind ik trouwens behoorlijk prijzig met gordijnen.






hier ook de gordijnen van de kwantum :thumbup: , moet je wel er bijvragen wat de gordijnen zijn die gratis op maat gemaakt worden , want wij hebben gewoon nog moeten betalen er voor dat ligt aan de gordijnen , en wij hebben geloof ik 3 weken gewacht ,