Oja, en Martin Morero, die stém! Geweldig!
@jet wrote:
@Mutsie86 wrote:En elke keer zegt hub als evert haar een kus geeft: lekker he, een zoentje van je dochter.
Dus dan denk ik daar weer aan :sick:
hoezo, heb ik iets gemist? Is hij haar vader dan? Of bedoel je het leeftijdsverschil?
Het leeftijdsverschil

ah ok haha… Ach ja ook dat is heel normaal in 't Gooi
Er lopen hier heel wat mannen rond die aan hun 2e leg bezig zijn
@Anneke wrote:
Oja, en Martin Morero, die stém! Geweldig!
Ik moet altijd zo om hem lachen.
Hoe hij eerst praat en dan denkt en zich dan uit de situatie probeert te redden.
Hij is super, martin morero :thumbup:
Maarre, was het nu de laatste aflevering vanavond ? Het slot van alles ? :think:
de allerallerallerlaatste aflevering :thumbdown:
Was een goede afsluiter deze aflevering,maar ik vind het wel jammer dat het afgelopen is.
Heb het gemist maar krijg binnenkort de dvd serie 5 thuis dus kan ik het terug kijken. :mrgreen:
Ik vond het wel een mooi einde hoor… moest zelfs een traantje wegpinken :oops:
Mooi afgerond einde, iedereen happy en godzijdank geen open einde (ik háát open eindes!)
Als ik me niet vergis, was destijds de allereerste scene van de allereerste aflevering, dat Martin en Cheryl van een flatje in Amsterdam naar het Gooi verhuisden. Vervolgens gaven ze in hun nieuwe tuin een Barbequefeest waar Martin toen ook het nummer Echte Liefde zong.
De serie eindigt dus precies zoals hij ooit begonnen was, maar dan andersom. Leuk gevonden, vind ik. :thumbup: