Hoi!
Ik vraag me af of dit een fase is, of dat ik ons ventje dit moet afleren.
Hij gooit namelijk echt werkelijk waar ALLES de kamer door!! :?
Alles uit de box en uit zijn bedje.
Maar ook trekt hij graag alles kasten en lades open om alles letterlijk uit de kast te halen :?
Ook als hij wel eens een keer met zijn eigen speelgoed speelt, dan vliegt alles door de kamer heen.
We zetten zoveel mogelijk aan de kant/hoog, maar hij is razendsnel, dus er zijn al heel wat glazen etc hier gesneuveld :doh:
Oftwel; zodra meneer wakker is, is het een puinhoop in huis :shifty:
Ik ga er maar vanuit dat het een fase is hoor , en dat dit gewoon nu even zijn manier van spelen en ontdekken is
Groetjes, Marieke
hey, kinderen maken nu eenmaal rotzooi op hun ontdekkingstochten! Hier een 1 maand oudere dreumes die precies hetzelfde doet. Alleen haar boerderijdiertjes vind ze interessant en dan vooral om ze weer in en uit de doos te doen. Voor de rest is ALLES interessanter dan haar speelgoed!
We hebben alles er maar een beetje op aangepast. Wat niet erg is als het kapot gaat/niet stuk kan, daar kan ze bij. Voor de rest is het opgeborgen. Je moet toch wat!
Is ie al bezig met lopen?
Ontdekkingstocht??? Slooptocht zul je bedoelen!
Die van mij heeft een nieuwe bijnaam… Bob de Sloper!!
Kind van mij mollesteerd echt alles, alles moet kapot en het liefst zo hard mogelijk gooien. En nog leuker is het om alles tegen je zus aan te gooien.
Ik ga er maar uit dat het een fase is.
Hij stapt aan je hand goed mee, en ook achter zijn loopwagentje racet hij de kamer door :inlove:
Maar los durft hij denk ik nog niet. Los staan gaat wel goed (alhoewel je wel kunt zien dat hij soms echt hard werkt om in evenwicht te blijven ;)), maar als je hem aanspoort tot stappen (door bv een paar stapjes verderop te gaan staan), dan gaat hij toch gauw kruipen.
Loopt jouw meisje al?
nee zelfde level zit ze ongeveer. Alleen is het slopen/gooien minder nu ze extra energie stopt in het lopen dat scheelt wel ietsje
Mijn kind heeft ook Bob de sloper als naam. :lol:
Hij bouwt niet, hij gooit met alles wat op zijn pad kwam. Of het nou van mij, van mijn vriend of van hemzelf was, het ging de kamer door.
Ik heb nu niks op mijn tafel staan, al een tijd niet meer, hij trekt het er af.
(En met vloerbedekking glas opruimen enzo, is niet fijn).
Riley loopt niet los, stapt langzaamaan nu, gister voor het eerst de kamer door :inlove: in plaats van 10 stappen.
Maar inderdaad met zijn loopwagen door de kamer racen en het liefst nog kei hard ergens tegen aan.
L.R. loopt daarintegen als een kievit! :lol: Dus helaas heeft hij dat gooien niet afgeleerd toen hij ging lopen :wall:
whoehaha wat een herkenning. Die van mij dondert ook alles uit zijn bed, uit zijn box. Trekt alle kasten open . Alle laden van de ikea trofast :mrgreen: :mrgreen:
Wij hebben Joey van begin af aan geleerd dat hij van onze spullen af moeten blijven. Hij dat doet hij nog steeds aardig. Af en toe weer even uit proberen of het ineens wel mag.
Maar daarintegen smijt hij wel zijn eigen speelgoed door de kamer en zegt hij heel hard: " vallen". Hij zegt dan dat het dus gevallen is maar hij gooit het gewoon.
En dan gaan huilen als het stuk gaat.
Wij proberen het wel af te leren, ook al denken wij ook dat het wel een fase zal zijn.
Dat is een fase die best wel lang kan duren hoor
Onze jongste heet Terror-Teije :lol: Zegt genoeg denk ik?!