Heeft iemand hier ervaring mee? Ik wil er graag 3 aanschaffen, maar vraag me af hoe vers de spullen er in blijven?
Ik gebruik nu Tupperware-bakjes, en een gesneden appel blijft daarin echt goed vers. Is dat bij deze trommel ook zo?
Ik ben benieuwd naar ervaringen!
Volgens mij heb ik gelezen dat Lune er een paar heeft (in het low budget topic). Misschien kun je haar even pb-en.
Ja dat klopt
Ik schreef toevallig net bij een boterhammensmeren-vraag erover.
Ik heb ze pas sinds kort hoor en ik zal het morgen eens aan de heren vragen, maar zij zijn er heel enthousiast over. Ik denk dat ik het wel gehoord had als het niet lekker meer was. Eerst gaf ik naast de broodtrommel dan verschillende bakjes mee, maar nu dus alles in een. Ik vind het erg makkelijk en het scheelt denk ik ook op termijn een hoop aan zoekgeraakte bakjes/dekseltjes.
En verder was il bang dat ze wel erg groot zouden zijn, maar ik krijg ze mooi vol (voor mijn wel flinke eters; bijv twee boterhammen, een bakje met cornflakes/flesje melk, en dan twee bakjes die over zijn met fruit, dan zit de trommel goed vol al).
Ik hoor er alleen maar goede dingen over,
dus ik heb er 1 besteld voor zoon, voor op zijn lange schooldag. :thumbup:
Hier raken bakjes op school niet snel kwijt, maar thuis is het soms zoeken naar de deksel enzo. Die ruimte leek mij ook zo ideaal, en ze kunnen zelf bepalen wat ze opeten in welke pauze. Dat kan met meer bakjes ook wel, maar vooral mijn oudtse wil niet allerlei bakjes op tafel hebben zegt hij.
Ik vind ze wel prijzig, maar dat is Tupperware ook tenslotte…
Ga er nog eens over denken, bedankt tot dusver :thumbup:
Ik wil de Goodbyn Bynto, de kleinere variant kopen voor Isa!
Besteld! De roze waren weer op voorraad
Ik vind ze wel heel erg gaaf!
Ik ben benieuwd naar de ervaringen, want ik denk dat ik ze ook wel wil kopen voor mijn meiden!
Naar aanleiding van dit topic ben ik gaan googlen, maar wat zijn die dingen reteduur, zeg!
Wat is de toegevoegde waarde ervan dat ze respectievelijk 17 en 16 euro moeten kosten, afhankelijk van het aantal vakjes wat er in zit?
Ze lijken me wel handig, maar ik zou er dan 4 willen aanschaffen, 2 per kind, ivm continuerooster en ze vergeten hun bakjes soms :think: , maar ik geloof dat ik voor dat bedrag toch nog maar even met de oude curvers doe.
Wat een onwijs leuke bakjes, de uitstaling is ook niet zo saai!
Overwegen waard voor Riley & Luna als ze naar school gaan , aangezien je toch elk jaar een trommel zou moeten aanschaffen als je bijv cars op de voorkant heb, dat raakt ook weer ‘Uit’… dan is dit ook wel handig!
En zeker als je trommels na een jaar weggooit (ik kan het echt niet aanzien, doe ze ajb naar de kringloop ipv in de prullenbak, zooo zonde!) is de goodbyn wel een beter alternatief. Hij is volledig recyclebaar. Dat zorgt ook voor de prijs.
Voor een continurooster is de goodbyn, dus niet de keline bynto, juist handig en groot zat.
@Sweet-Love wrote:
Overwegen waard voor Riley & Luna als ze naar school gaan , aangezien je toch elk jaar een trommel zou moeten aanschaffen als je bijv cars op de voorkant heb, dat raakt ook weer ‘Uit’… dan is dit ook wel handig!
ja dag…
Het is geen wegwerpartikel :?
ik vind de bakjes heel leuk maar als ik zie wat mijn kinderen eten dan vind ik het teveel wat er in kan. Ze hoeven zich niet bomvol te eten en dat nodigt dit leuke bakje wel uit. Maar ik vind ze voor mezelf ook wel leuk

je hebt ook 1 kleur broodtrommels :mrgreen:
nee ik vind ze echt te duur :silenced:
ik heb gewoon 1 grote tubberware trommel,
brood erin, fruit in een klein bakje erin, en klaar…
en dat voor 6 euro
@Sweet-Love wrote:
Haha mooi niet dus he

Hier word er echt niet ieder jaar een nieuwe gekocht, word gewoon gebruikt hip of niet.
Vind ze erg duur deze hoor :think:
Denk dat gewoon neutrale 1 kleur boterhamtrommeltjes ook wel goed zijn!
En…hoe zijn ze in het echt? Ben benieuwd naar de ervaringen!
Iemand die zijn ervaring wil delen?