Good Mood!

Sow wat een heerlijk weertje zeg :dance:

Ik ben vanmorgen om 10.00 al begonnen met poetsen in huis, speelgoed uitgezocht en 1 volle vuilniszak kapot speelgoed weggegooid. Mijn buffetkast opgeofferd voor het speelgoed, de speelgoedkast uit de woonkamer…



Alles van de kant getrokken en goed gezogen en gedweild, heerlijk weer een fris, schoon en opgeruimd huis!



Ruimte in mijn hoofd en in mijn huis, waar een lengtezonnetje wel niet goed voor kan zijn, ik krijg energie voor 10!



Nu ff een bakkie met KOK en dan zo nog ff de keuken doen.



Dit weekend staan mijn ramen op de planning, dus lentezonnetje, schijn nog maar even verder met je straaltjes :dance:

haha hier ook de hele woonkamer onder handen genomen vanmorgen, heeeerlijk is dat he.

Zou het liefst boven ook doen, maar vind ik niet handig met 2 guppies thuis. Doe ik vrijdag wel denk ik, dan is de grote gup naar de crehce

Lekker is dat he? Zo veel als jij doet op 1 dag red ik niet hoor. Maar op het moment doe ik elke dag dat ik vrij ben een grote klus zoals de trapkast uitmesten. Tja, het mooie weer en nesteldrang geloof ik… :smiley:

hier is het vandaag bewolkt en koud :thumbdown:

Gister wel lekker zonnetje en de voorkant de ramen gesopt, stoepje helemaal troep vrij, voor zover het ging met bevroren grond (want die is nog keihard) wat zooi uit de border gehaald en ondertussen was de middelste lekker over de stoep aan het crossen, schommelen en stoepkrijten, heerlijk.



Had vandaag de achterkant beetje aan willen pakken… maar ja daar moet meer in de grond gebeuren en die is echt nog knoeter hard en vandaag geen zon erop… daar wacht ik dus nog maar eventjes mee :slight_smile:

@Sannepan wrote:

Lekker is dat he? Zo veel als jij doet op 1 dag red ik niet hoor. Maar op het moment doe ik elke dag dat ik vrij ben een grote klus zoals de trapkast uitmesten. Tja, het mooie weer en nesteldrang geloof ik… :smiley:




Oh ja… die trapkast… dat was ook een goeie geweest voor vandaag :lol: Denk dat ik die maar voor een weekend bewaar… dan is manlief er om op de kids te letten/ ze mee naar buiten te nemen als ik met die kast bezig ben.

Goh, jij ook al aan de schoonmaak sis :wink:

Hahah ja dat zonnetje werkt aanstekelijk hè. Hier maandag de hele benedenverdieping gedaan, en vanmiddag boven. Alleen de badkamer nog… Heeeerlijk! Wat ruikt het lekker in huis. Helaas is het zonnetje inmiddels ver te zoeken…

Hier schijnt de zon nog heerlijk door het achterraam naar binnen, ik kan daar echt zo van genieten, nu de zonnestraaltjes op mijn mooie blinkende vloer :wink:



Manlief is nu patat aan het halen, eten koken is er bij in geschoten, maar goed daar heb ik ook hele wat bergen werk voor verzet :dance:



Boven die ik altijd op zaterdagmorgen, Mik “helpt” dan mee (van de wal in de sloot :wink: ) en papa houd de jongste bezig, die kan ik er boven echt niet bij hebben.



Nu nog wat warmer weer, dan kan de was ook weer lekker buiten drogen!

@~Claudia28~ wrote:

Goh, jij ook al aan de schoonmaak sis :wink:




Jij ook dan :wink: