Gonal-F

Hallo allemaal,

Ik ben maandag bij mijn arts geweest en moet beginnen met hormooninjecties! Ik krijg de injectie Gonal-F is iemand hier bekend mee??

Hoi Heleen,

Ik heb Gonal-F gebruikt bij mijn ICSI behandelingen…

Ik gebruikte ook Decapeptyl.

1 ervan had veel invloed op mijn hormonen, weet alleen niet zo goed welke :oops:

Verders valt het allemaal heel erg mee!

Succes ermee, hoplelijk heb je hier wat aan!

Dikke kus

Andrea

Ha Andrea,

Bedankt voor je reactie! Ik ga gonal-F gebruiken ik combinatie met ovitrelle!

Had je veel bijwerkingen van gonal-F?

Liefs Heleen

Hoi,

Ik gebruik ook GONAL-F in combinatie met Ovitrelle. Vandaag heb ik mijn tweede IUI gehad. De enige bijwerking waar ik last van heb, is dat ik wat zwaarder geworden ben. Weet alleen niet zeker of dit door het spuiten komt, of omdat ik door de stress wat meer snoep.

Hi Heleen

Ik heb ook Gonal=f gebruikt.

2 1/2 jaar geleden alweer en direct zwanger geworden van mijn schatjes. Ik had niet zoveel last van de gonal-f.

wel van de lucrin die ik erbij had…

Ha meiden,

Bedankt voor jullie reactie, ik merk ook dat ik er wat dikker van word, baal hier erg van maar doe er alles aan om het te voorkomen.

Famke heel bemoedigend dat jij gelijk zwanger was, ik ben nu al meer dan 3 weken elke dag aan het spuiten maar de juiste dosering is nog steeds niet gevonden. welke dosering hebben jullie gehad??

groetjes Heleen

heleen,

ik weet het echt neit meer, gewoon een standaard hoeveelheid.

Ik heb een ivf-procedure ondergaan en ben eerst begonnen met de pil, toen lucrin injecties, toen de gonal-f erbij.Later ook nog progestan erbij en uiteindelijk een HCG-injectie.

ik spoot 3 weken, meen ik, elke avond dezelfde hoeelheid…

Ik had erg last van de lucrin, deze zet je schildklier ‘uit’. Hierdoor werd ik erg vlak in mijn emoties…

Ha Famke,