Ik vroeg me af of er ook wat goedkopere zwangerschapstesten zijn dan degene die je bij de drogist koopt? Ik heb laatst ergens op het forum gelezen over testen die maar 1 euro per stuk kostte?! (als ik het goed gelezen/onthouden heb natuurlijk!) Ik geloof dat die in een webshop te koop waren. Heeft iemand een idee welke webshop goedkopere testen verkoopt?
Wij zijn net een maand ‘bezig’ en aangezien ik nogal ongeduldig ben (lees: al voordat ik overtijd ben test) lijkt het mij wel prettig om een voorraadje aan te leggen.
Hoi Jippo,
Heb je een persoonlijk bericht gestuurd met de internetsite. Weet nl. niet of dit open en bloot op het forum vermeld mag worden 8)
Kijk ook eens op: Sensitest
www en .nl ervoor en achter…
Hier heb ik er drie besteld, op advies van een vriendin die er ervaring mee heeft. Heb ze zelf nog niet gebruikt… maar alvast in huis.
bij kruidvat hebben ze nieuwe… 2 voor 5euro…
Ik heb matcare midstream besteld, die vind ik wel fijn. Zijn ook nie zo duur!
ik heb ze ook online gekocht. testte al positief 3 dagen voor mijn nod. de site waar ik ze vandaan haalde was www. zozwanger. nl (moet je even de spaties weghalen…
ik had de midstream testen (die je dus tijdens het plassen kan gebruiken) en die kostten 5 euro voor 2 stuks. ze hebben ook goedkopere, dan moet je urine opvangen en dan druppelen in een venstertje. die kosten geloof ik 5 euro voor 5 stuks…
Ik heb ze ook van sensitest, 6 testen voor 15 euro en vandaag bestel/morgen in huis in een keurig discrete envelop, zie je niks aan (en de buren dus ook niet :lol: )