goedkope uv shirts met lange mouw?

Omdat mijn jongste snel aan het verbranden is wil ik graag een uvshirt met mouwen. Hij heeft nu meestal een shirt met korte mouw van Decathlon maar die nekopening is vrij strak en die mouwtjes zijn dus kort.



Ik heb al eens gekeken maar ik vond er alleen van 30 euro of meer en dat vind ik vrij duur (die van Decathlon waren 6 euro).



Dus wie weet waar ik eens moet kijken?



(En ja, ik weet ok dat je zonnebrandcreme hebt maar hij speelt veel in het water en heeft echt factor 40 nodig.)



Maat 104

Werkt een gewoon dun t-shirtje met lange mouwen niet.

Jawel dat werkt wel maar als die nat worden is een groot deel van de uv bescherming weg en het droogt minder snel dan zo’n uv shirt.



Ik vind de uv shirtjes zo fijn omdat hij er ook mee kan zwemmen en ze erg snel drogen



Ik ga eens bij de ING-rentepuntenwinkel kijken, kreeg een tip daarover

O wat een idee! Hier ook een jongetje dat snel verbrand (rood haar en witte huid, gebruik standaard factor 30 en 50) Dus ik lees (en zoek?) mee en houd me aanbevolen voor tips!

Prenat@l? Daar verkopen ze ze wel, ik weet alleen niet zeker of dat ook met lange mouw is.

Ik heb er toen een soort uv kruippakje gekocht (voor een jongetje) daar zaten ook het broekje met korte pijpjes aan vast. Stond nog leuk en stoer ook. Kostte 12 euro geloof ik. Was geschikt om in het water mee te gaan ( gewoon zwempak stof)

Was er nu geen aanbieding bij de Etos? :doh:

Die van Etos en Prenatal is met korte mouwen