Goedkope tickets Eurodisney Parijs

Wij willen in de week van 22 t/m 28 oktober naar Parijs en Eurodisney. Weet iemand hoe ik het goedkoopst aan tickets kan komen voor 2 volwassenen en 1 kind onder de 11? We willen 2 dagen, misschien 3. We overnachten in onze caravan op een camping in de buurt. Ik ben al aan het zoeken op Internet, maar zie door de bomen het bos niet meer…

Alvast bedankt!

Viratine

Je moet even goed kijken, mijn ervaring is dat de kinderen gratis aanbieding er vaak is, en dan ben je vaak goedkoper uit als je op disney zelf verblijft. Zo was ik vorige keer voor drie dagen incl hotel en ontbijt geloof ik 450 euro kwijt, terwijl ik normaal per dag aan toegang al 250 euro kwijt zou zijn!

Dat klinkt op zich ook niet gek, maar we willen ook Parijs nog in… We willen eigenlijk een beetje fifty/fifty. Zouden we dan niet duurder uit zijn?

Volgens mij staat Disneyland ook best regelmatig op vakantieveiling, wie weet heb je daar iets te pakken voor weinig. Dan verblijf je dus wel bij Disney zelf, maar kan je net zo goed de stad zelf nog gewoon in :thumbup:

Veel plezier alvast!

Kras heeft vaak ook leuke aanbiedingen met leuke hotels voor kinderen.

Als je anwb lid bent kan je daar ook tickets halen met 20% korting. Jammer dat jullie niet eerder gaan, tot 30 september krijg je een gratis ticket als je lid bent.