Goedkope(re) puzzels (minstens 9 stukjes)

Iemand enig idee waar ik goedkope(re) puzzels vandaan kan halen?



Na een paar keer is de lol er vaak toch af, dus dan heb ik liever wat meer goedkope(re) dan een paar dure… Maar waar vind ik die? Ze heeft er ook al wel redelijk wat, maar ik wil nu graag een paar puzzels met wat meer stukjes (minstens 9).



Verder zijn andere tips voor speelgoed voor een meisje dat erg van puzzelen en tellen ed houdt ook erg welkom! :slight_smile:

action koop ik hier

wou idd ook zeggen action.



En bij ons hebben ze bij de Intertoys een afdeling met afgeprijsde dingen. Zitten ook regelmatig puzzels bij waarvan de doos dan stuk is bijv… tuurlijk is een hele doos mooi… maar zo niet… wordt de puzzel niet minder van natuurlijk.

Oh en soms bij Kruidvat en Trekpleister ed.

Heb ik afgelopen voorjaar een paar puzzels vandaan gehaald voor 1 tot 3,50 euro :thumbup: (heb met meer stukjes gehaald, maar ze hadden toen vanaf 10/12 stukjes geloof ik).



Of misschien eens wat ruilen met iemand in de buurt?

Hebben beide kindjes weer eens wat anders en over een tijdje ruil je het gewoon weer terug.

Action ga ik eens kijken! Had wel bedacht dat die ze misschien hadden, maar is best een stuk fietsen voor als ik het niet zeker weet. :wink: Maar als jullie ze er ook vandaan halen, ga ik er eens kijken. :slight_smile:



Bart Smit heeft hier ook bakken met afgeprijsde dingen staan…gister nog even in geneusd, maar op het moment helaas geen puzzels (ja, met echte ministukjes en ballen en dat is op het moment toch wat te veel van het goede ;))…maar blijf ik wel in de gaten houden!



In mijn omgeving zijn helaas weinig tot geen kinderen van Jinthe’s leeftijd…alleen maar jonger of veel ouder… Met koninginnedag ga ik wel weer naar de rommelmarkt, dan heb je ook voor een paar euro redelijk wat…soms wel een kapotte doos of een puzzel die een stukje mist (maar de andere drie uit de doos dan weer niet, die ene puzzel haal ik er dan gewoon uit), maar dat is voor die 50 cent ofzo ook weer niet zo’n drama. :wink:

Bij Zeeman en Wibra hebben ze vaak ook van die boekjes met puzzels erin, erg leuk!

Action heeft inderdaad vaak ook puzzels. Ow en zelfs bij Lidl zie ik weleens dozen met verschillende puzzels liggen :mrgreen: (meerdere in 1 doos dus)



Rommelmarkt en/of MP moet ook wat te vinden zijn toch?

Ja, Lidl had ik er laatst ook een vandaan van Hello Kitty. Voor vier euro oid, met heel veel puzzels er in (alle getallen en een aantal kleuren).



Maar gewoon alle goedkope winkels in de gaten houden dan dus maar… :think:

Ik koop regelmatig puzzels met konningendag/op MP/rommelmarkten. Wel ff checken of alle stukjes er zijn, en voor een paar euro’s heb je weer wat leuks :thumbup: :dance:

Naar de rommelmarkt dus. Daar vind je de wereld aan puzzels.

rommelmarkt idd of een kleding en speelgoedbeurs :thumbup:

De Kringloop heeft hier ook speelgoed en dus ook puzzels. (maar die is wel weer duurder dan een rommelmarkt :lol: )



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Waar woon je? Welke omgeving?

Tweedehands winkel zit niet echt in de buurt en rommelmarkten zijn in de buurt alleen met koninginnedag, volgens mij (maar kan ik wel eens naar kijken). Speelgoedbeurs kennen ze hier geloof ik ook al niet…nadeel van een nieuwbouwwijk, denk ik?



@crien: Ik woon in R.otterdam, maar heb ook familie in de omgeving van A.rnhem, dus daar kan ik ook kijken als er een keer zo’n kleding- en speelgoedbeurs is ofzo.

Geen 2e hands winkel in de buurt?

In Zwolle zit een Terres des Hommes, altijd complete puzzels te koop voor rond de 2 euro. Hartstikke goed te doen!