Goedkope ledikantlakentjes

Hoi,

Ik ben op zoek naar “goedkope” witte ledikantlakentjes gewoon effen met niks bijzonders erop…maar ik kan het nergens vinden, gewonen simpele heb ik wel gevonden maar dan vind ik 18,95 per stuk best duur eigenlij, ik zat meer te denken aan een euro of 3 / 4 per stuk, wie weet waar ik zoiets kan kopen, liefst online natuurlijk :mrgreen:

Komt u maar met tips, linkjes dan via PB aub :wink:

Bij de Hema natuurlijk :thumbup: ik heb die wieglakentjes ( die jij nu gepimpt hebt ) daar ook vandaan, ik vind die effen witte neutrale ook de beste kwaliteit ze blijven ‘recht’ in de was die met randjes en borduursels zijn van dunnere kwaliteit en trekken scheef.

Ok dan kijk ik van de week ff bij de Hema want bij de Hema online hebben ze ze niet :think: :think:

Hema zit al weken krap in de ledikant spullen. Hoeslakens, lakens, denkens… alles is op. Er zal wel een nieuw design komen ofzo binnenkort.

prenatal of v&d. de laatste heeft tegenwoordig ook een website waarvan je kan bestellen.

Heb net op die laatste gekeken en alle foto’s doen het behalve van het beddengoed :wall: :wall: straks ff met de laptop van mijn moeder proberen misschien ligt het aan mijn laptop :think: :think:

Bedankt voor de tip, ze zijn daar echt goedkoop :thumbup: :wink:

wibra, zeeman al geprobeerd

@marielle wrote:

wibra, zeeman al geprobeerd

Wibra niet, moet ik de stad in :shifty: kom er bijna nooit, zal de zeeman eens proberen :mrgreen:

ik eh…

heb voor Mies 4 witte lakens geborduurd met zijn naam enzo…

Maar daarvoor heb ik gewoon 2 witte lakens voor 1 persoon van Hema door midden geknipt en nog es omgezoomd…

Heel prima :mrgreen: 8)

schoonmoeder heeft van de week bij de leenbakker gehaald voor €5

Heb ze al gevonden…V&D 5 euro per stuk :wink: