Goedkope gerechten; iemand ideetjes?

@mariska89 wrote:

Jammer dat hub niet van de tonijn is maar denk dat ik het morgen maar eens ga proberen ben dan met ryan alleen thuis

En? Was het lekker? Of heb je alles gelijk in de kliko gemikt? 8)

Oh vergeten te reageren!!

Het was echt lekker!!! :drool: Heb het met pasta gedaan.

Bedankt nog voor je recept :thumbup:

was het echt lekker mariska?? ik viind het niet zo lekker klinken :oops: , maar ben wel weer toe aan nieuwe inspi, dus als het echt lekker was ga ik het ook maar een keer maken…

Schelppasta koken, italiaans groentepakket met stukjes knakworst bakken en kerriesaus erdoor. Pasta erdoor. Kaas erover en in de oven gratineren. Simpel en niet zo duur!

er is een boekje te koop

budget koken staan heerlijek recepten in , verdeeld in type keuken en prijs

hoi,

wat bij ons goed werkt, niet teveel koken, je kan beter een beetje extra toetje (gewoon yochurt met een scheutje limonade of een beetje honing en/of muesli) eten dan restjes weggooien, houd ik wel iets over dan gaat het in de vriezer, voor door de soep of pastasaus.

verder is vooral vlees het duurste deel van de maaltijd, daar kan ook vaak op worden bespaart.

bij mij heeft het goed gewerkt om per maaltijd te bekijken wat ik er aan euro’s in stopte, 2 of 3 week lang alles op schrijven… het is veel werk, maar dan krijg je ook inzicht in waar de centen blijven.

gr louwina

@mariska89 wrote:

Oh vergeten te reageren!!

Het was echt lekker!!! :drool: Heb het met pasta gedaan.

Bedankt nog voor je recept :thumbup:

You’re welcome! :thumbup: LEuk te lezen dat je het ook lekker vond! Hier is het ál-tijd een succes.

ALs ik voor een grotere groep (bijv. voor 6 pers.) moet koken doe ik het ook wel eens zo: pasta bereiden (maar 1-2 min minder lang koken) en in een ovenschaal met stukjes paprika. Mengsel maken van geklopte eieren, melk en geraspte kaas. Mengsel erover schenken en in een voorverwarmde oven (180gr schat ik) een min of 15-20 laten garen. Dit is een heel machtig mengel en combineert heerlijk met de tonijnragout (en je hoeft niet echt grotere hoeveelheden te maken 8) ) En door de gekleurde stukjes paprika ziet het er heel feestelijk uit.

PS sorry dat ik zo doorzeur over mijn succesrecept :oops: :shifty:

http://weekmenu-voor-de-krappe-beurs.clubs.nl/

uitgangspunt is 20-25 Euro per week aan avondeten voor 4 personen. De meeste menu’s liggen rond de 3 a 4 euro per maaltijd.

http://supergoedkope-recepten.clubs.nl/

Als je je aanmeld heb je toegang tot alle recepten, succes!

Ik heb een tijdje een uitdaging gevonden om zo veel mogelijk geld te besparen, heb toen veel aan deze site gehad, sommige recepten gebruik ik nog steeds omdat ze gewoon super lekker zijn.

Nasi, bami!